شهرستانها

نظرسنجی‌ها خبر از پیروزی اصولگرایان دارد

علی احمد نیا گفت:در این نظرسنجی‌ها، شمار آرای کسب‌شده توسط اصولگرایان داوطلبان نامزدی دو برابر داوطلبان اصلاح‌طلب بوده است.
علی احمد نیا گفت:در این نظرسنجیها، شمار آرای کسبشده توسط اصولگرایان داوطلبان نامزدی دو برابر داوطلبان اصلاحطلب بوده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان شمالی نیز در این نشست، بابیان اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصولگرایان پیروز خواهند بود گفت: این ادعا از نتایج علمی و قاطع نظرسنجیها استخراجشده است.

علی احمد نیا تأکید کرد: نتایج استنتاج شده از نظرسنجیهای مزبور، ۱۰۰درصد قابلاتکا و علمی است.

احمد نیا بابیان اینکه جامعه هدف در نظرسنجیها تمام طیفهای مردمی بوده است گفت: در این نظرسنجیها، شمار آرای کسبشده توسط اصولگرایان داوطلبان نامزدی دو برابر داوطلبان اصلاحطلب بوده است.

وی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی افزود: باید بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا حضور باشکوه و حداکثری مردم محقق شود.

عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان شمالی اظهار داشت: شورای همگرایی اصولگرایان استان، دخالتی برای معرفی نامزدهای اصولگرا برای حمایت در شهرستان نداشته و شهرستانها خود نامزدها را معرفی میکنند.

احمد نیا بابیان اینکه این شورا در هر حوزه انتخابیه به تعداد کرسیهای در اختیار مجلس، داوطلب نامزدی اصولگرا را موردحمایت قرار میدهد گفت: جمعبندیها در شهرستان اسفراین برای انتخاب یک نفر از سه داوطلب نامزدی این دوره از مجلس شورای اسلامی نهایی نشده است.

وی درباره درخواستها برای انصراف داوطلبان به نفع نامزدهای انتخابشده توسط شورای همگرایی اصولگرا گفت: در این زمینه پیگیریهایی انجامشده و تلاش دراینباره ادامه دارد.

https://shoma-weekly.ir/bs3BJ7