شهرستانها

نشست‌های انتخاباتی برای مسئولین سم مهلک است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نشست‌های انتخاباتی برای مسئولین سم مهلک است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نشستهای انتخاباتی برای مسئولین سم مهلک است.

دکتر محمد کرمی راد با تاکید بر محور قراداد ایمان و اخلاق در کارها و اقدامات احزاب سیاسی گفت: متاسفانه برخی از احزاب با اقداماتی چون تشویش اذهان عمومی، جنگ روانی و بداخلاقیهای سیاسی سعی دارند که رقبای خود را از میدان بیرون کنند که درست نیست.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان کرمانشاه تاکید کرد: احزاب در استان کرمانشاه باید از چنین رفتارهایی پرهیز و رقابت را بر مبنای رفاقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات استان باید دغدغه همه از جمله احزاب باشد گفت: احزاب باید مشکلات و دغدغههای مردم را به مسئولین منعکس کنند و مسئولین نیز رفع مشکلات مردم را نصب العین قرار دهند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان کرمانشاه بر نقد مشفقانه و دلسوزانه از سوی احزاب تاکید کرد و گفت: اینچنین نقد می تواند در پیشبرد اهداف نظام موثر باشد. اگر مشکلاتی چون اشتغال در استان کرمانشاه رفع شود کمتر شاهد تبعات آن و بروز ناگواریهایی چون اعتیاد و طلاق خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: بنابر آموزه های دینی همه ما مسئولیم و باید به مسئولیتمان توجه داشته باشیم و احزاب نیز باید در جهت رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

https://shoma-weekly.ir/yhgkTN