شهرستانها

نشست حزب موتلفه اسلامی شهرستان همدان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: موضوع فرهنگ حساسترین موضوع یک جامعه است و نمی‌توان آن را با چیز دیگری جایگزین کرد، به همین علت غفلت از فرهنگ به رکود و عقب ماندگی در سایر عرصه‌ها نیز منجر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: موضوع فرهنگ حساسترین موضوع یک جامعه است و نمیتوان آن را با چیز دیگری جایگزین کرد، به همین علت غفلت از فرهنگ به رکود و عقب ماندگی در سایر عرصهها نیز منجر میشود.

خسرو بیات با بیان این مطلب در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی شهرستان همدان افزود: رشد و غنیسازی فرهنگی در افزایش کیفیت و رشد و شکوفایی همه ابعاد جامعه تأثیرگذار است و اگر به رشد و شکوفایی فرهنگ کمک کنیم، قطعاً کشور در همه عرصهها بیمه خواهد شد.

بیات ادامه داد: میزان تأثیرگذاری فرهنگی زود فهمیده نمیشود و نمیتوان افزایش و کاهش آن را هر روز اندازه گرفت و نسبت به بازه زمانی قبل سنجید؛ زیرا مسائل فرهنگی در بلندمدت اثر میکند و این تأثیرگذاری به همین نسبت دیرتر فهمیده میشود.

وی تأکید کرد: نباید افسار این رخش خوشنقش و اصیل را به راحتی به دست دشمنانی بسپاریم که اکنون از طریق فرهنگ به کشور حمله کردهاند و نرم نرمک و گام به گام تهاجم میکنند.


https://shoma-weekly.ir/eCRuxp