شهرستانها

نخبه‌پروری برای رسیدن به اهداف جهانی نظام اسلامی ضروری است

امروز هر کس در هر پست و مسئولیتی، روحانیت و محوریت روحانیت را قبول نداشته باشد دچار انحراف است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، محور قرار گرفتن هر حرکتی بدون روحانیت را انحراف دانست.
حجت‌الاسلام محمد خرسند، در آیین گرامیداشت شهدای مؤتلفه اسلامی در تالار ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به پایبندی مردم ایران اسلامی بر اصول خود اظهار داشت: امروز هر کس در هر پست و مسئولیتی، روحانیت و محوریت روحانیت را قبول نداشته باشد دچار انحراف است.
وی افزود: وحدت با محوریت مرجعیت و مقام معظم رهبری یکی از نیازهای امروز خدمتگزاران به نظام است چراکه اگر از محور ولایت خوب استفاده شود جواب می‌دهد.این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: افرادی که دم از اصولگرایی می‌زنند، اما محوریت رهبری را قبول ندارند اصولگرا نیستند و هر فردی خودش را محور و حق مطلق بداند منحرف است.
خرسند، نخبه‌پروری را برای رسیدن به اهداف جهانی نظام اسلامی حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: برای حکومت جهانی اسلام و اداره دنیا که وعده الهی است نیازمند نخبه‌پروری هستیم.
این مسئول در ادامه با اشاره به آغاز نهضت انقلاب اسلامی و سرکوب مردم توسط رژیم پهلوی گفت: رژیم طاغوتی فکر می‌کرد با سرکوب و کشتار مردم و زهر چشم گرفتن از مردم و انقلابیون در 15 خرداد سال 42 دیگر کسی جرأت نفس کشیدن ندارد و با این سیاست در فضایی به ظاهر آرام می‌تواند دست به هر کاری بزند.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: افرادی که یک روز امام را سازش‌کار دانستند به دریوزگی رسیدند.به گفته وی همه کارهای افراد مؤمن انجام به تکلیف است و آنها برای هر کاری باید مسئولیت‌پذیر و حجت شرعی داشته باشد.
خرسند با اشاره به لزوم حجت شرعی برای کشتن انسان هر چند فاسد اضافه کرد: برای اعدام انقلابی منصور نخست‌وزیر رژیم شاه حکم شرعی آیت‌الله میلانی گرفته شد و گروه مسلحانه مؤتلفه اسلامی با آگاهی و شناخت کامل برای انجام وظیفه در عملیاتی موسوم به عملیات بدر حکم خدا را اجرا کردند.
به گفته وی اعدام انقلابی منصور توسط مؤتلفه اسلامی ترور و کشتن نیست و این حرکت مؤتلفه اسلامی اجرای حکم الهی بود.وی افزود: امروز بعد از گذشت 47 سال خون شهدای مؤتلفه اسلامی به نتیجه رسیده و انقلاب اسلامی رشد و بالندگی یافته و از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته و کشورهای اسلامی را در برگرفته است.
خرسندعنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی موجب بیداری انسانی در جهان شده و مردم اروپا و آمریکا تقاضای عدالت‌خواهی از حاکمان خود دارند و معتقدند جامعه 99 درصدی باید حق خود را از یک درصد بگیرد.خرسند در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تفکر امام راحل از مبارزه تا رفع فتنه در جهان ادامه داد: اسلامی شدن ایران در مرحله نخست تفکرات امام راحل بود و در مرحله دوم و سوم، بیداری اسلامی و به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام بر بام کاخ‌های ظلم جهان بود.به گفته وی، دیدگاه‌های مقام معظم رهبری نیز امروز دیدگاه‌های بین‌المللی است و برای رسیدن به این هدف نیاز به همدلی و وحدت است.

 

https://shoma-weekly.ir/ayiZK9