ورزش

نتوانم کار کنم ، کنار می‌کشم

محمود خسروی وفا معاون جدید ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که امیدوار است از این مسئولیت سنگین با همراهی جامعه ورزش سربلند بیرون بیاید، در خصوص مسئولیت تازه‌ای که بر عهده گرفته است، می‌گوید: توسعه ورزش همگانی در سطح کشور نیازمند عزم و نگاه ملی است.
محمود خسروی وفا معاون جدید ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که امیدوار است از این مسئولیت سنگین با همراهی جامعه ورزش سربلند بیرون بیاید، در خصوص مسئولیت تازهای که بر عهده گرفته است، میگوید: توسعه ورزش همگانی در سطح کشور نیازمند عزم و نگاه ملی است.

 از جامعه ورزش برای انجام این کار مهم رخصت میگیرم و امیدوارم با همراهی خانواده بزرگ ورزش، دعای خیر مردم و توجهات الهی، بتوانیم از مسئولیت خطیر خویش در جهت توسعه ورزش همگانی و بردن ورزش در سبد خانوار ایرانی سربلند بیرون بیاییم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این باره گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه ورزش همگانی را یک بار دیگر مطالعه کردم و به روشنی دیدم که استراتژی توسعه ورزش همگانی در نظر گاههای رهبری جایگاه ویژهای دارد و امیدوارم بتوانم از انجام این مسئولیت بزرگ برآمده و پاسخگوی انتظارات باشم. پس تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری استراتژی ما است.

خسروی وفا در ادامه افزود: طی این سالها در ورزش در هر مسئولیتی که بودهام با خودم عهد کردم که دروغ نگویم و اگر ببینم ازعهده انجام مسئولیتی بر نمیآیم، راحت از تصدی آن کنار کشیده و اجازه میدهم فردی کارآمدتر، مأمور انجام امور ورزش و پیشبرد آن شود. الان نیز همین طور خواهد بود و بطور مسلم اگر ببینم نمیتوانم، از این مسئولیت کنار خواهم کشید.

 

https://shoma-weekly.ir/WW6yjY