شهرستانها

نباید در روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه کوتاهی کنیم

نباید در روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه کوتاهی کنیم چراکه همچنان عناصری از جنس فتنه گران در جامعه وجود دارند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین گفت: برخی خواص از بازخوانی جریان فتنه می ترسند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین با اشاره به اینکه در حال حاظر انقلاب از طریق نفوذی ها تهدید می شود گفت: برخی خواص از بازخوانی جریان فتنه میترسند؛ هنوز عناصری از جنس فتنه گران در جامعه وجود دارند.

محمدحسین شفیعی ها اظهار کرد: توطئه عظیم و راه اندازی فتنه در سال ٨٨ به طور یقین با حمایتهای عوامل خارجی امکان پذیر شد.

وی افزود: نمی شود گفت که فتنه در داخل شکل گرفته و بعد بیگانگان به آن پیوستند ، به ویژه اینکه اسنادی مبنی بر برنامه ریزی آمریکا و غرب برای فروپاشی نظام در جریان انتخابات فاش شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین با اشاره به آسیبهای جدی که فتنه در پی داشت، ابراز کرد: بیماردلان در جریان فتنه حق و باطل را در هم می آمیزند تا به مقصود خود برسند.

شفیعیها خاطرنشان کرد: در سال ٨٨ ، انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای رقم خورد تا با انتخاب رئیس جمهور خود قدمهای بلندی را در مسیر پیشرفت بردارند اما فتنه مانعی در برابر آن شد.

وی اضافه کرد: فتنه ٨٨ ، نظام جمهوری اسلامی ایران را تا لبه پرتگاه براندازی جلو برد و عناصر فتنه با همدستی حامیان خود یعنی آمریکا و انگلیس به هر توطئه ای برای رسیدن به سر منزل مقصود دست زدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین بیان کرد: علی رغم همه تلاشهای دشمن، خداوند به دست مردم این آتش را خاموش کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان شد.

شفیعیها تصریح کرد: تصور اینکه دشمن دیگر هیچ نقشه و توطئه ای در ذهن خود بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی نمیپروراند تصوری ساده لوحانه و خیالی بیش نیست.

وی در ادامه گفت: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی از عهده توطئه های دشمن بر آمده اند و این مسئله را ثابت کرده اند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین اذعان داشت: یکی از مهمترین ویژگیهای حماسه ٩دی این بود که حاکمیت ذره ای در فراخوانی مردم به صحنه نقش نداشت و این حرکت کاملا خودجوش و الهی بود.

شفیعیها عنوان کرد: نباید در روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه کوتاهی کنیم چراکه همچنان عناصری از جنس فتنه گران در جامعه وجود دارند.

وی افزود: این عناصر به شدت از بازخوانی اتفاقات و جریان فتنه ناراحت و واهمه دارند در حالی که عقلانیت حکم می کند باید ایستادگی و موفقیت یک ملت در برابر فتنه ای که تهدیدی بزرگ برای کشور و نظام بود را دائما یادآوری کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین با تاکید بر اینکه دو قطبی کردن جامعه خطرناکترین نوع فتنه است، تاکید کرد: خط قرمز فتنه یعنی اینکه نباید سادهلوحانه و گذرا نسبت به آن نگاه کنیم، مشکل امروز ما در یاس و ناامیدی برخی مسوولان و خواص است.

شفیعیها با بیان اینکه امروز جامعه از طریق نفوذیها تهدید می شود، اضافه کرد: به طور یقین دشمن روی عناصری که از انقلاب و حرکت انقلابی مردم خسته و پیشمان شده اند کار می کند تا درون حاکمیت نفوذ و به انقلاب ضربه بزند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سکوت برخی از نخبگان و سران جامعه موجب جرات گرفتن فتنه گران شد، افزود: یکی از آسیبهای جدی در فتنه ٨٨ ناشی از سکوت خواص بود زیرا اگر نخبگان جامعه وارد میدان می شدند چه بسا که هیچ فتنه ای رخ نمیداد.

https://shoma-weekly.ir/6uSb79