زنان

نا‌امن‌ترین جای دنیا

انگلستان با داشتن بیش از یک و نیم میلیون مسلمان باید به حقوق فردی و شهروندی آن‌ها احترام بگذارد، هرچند در این میان استعمار پیر با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود سعی در تخریب اسلام می‌کند و در ضمن این تخریب مدعی می‌شود که ایران قادر به تامین امنیت و حقوق زنان نیست، اما در عمل خود در رده بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر قرار می‌گیرد و با وجود حمایت از اقلیت‌های منحوسی مثل بهاییان و گروه‌هایی مانند آن بر این مسئله دامن می‌زند و دریک کلام در رده کشورهایی قرار می‌گیرد که علاوه بر آنکه برای زنان نا امن است خواسته و ناخواسته برای مسلمان نیز ناامن‌ترین جای دنیا به حساب می‌آید.

انگار نام نژاد انگلوساکسون با تبعیض نژادی گره خورده است. گاهی این تبعیض در انگلستان خود را به شکل سیاه و سفید نشان میدهد و نظام برده داری را ایجاد میکند و گاهی به شکل برده داری مدرن با استفاده از زنان و گاهی در قالب دین ستیزی و حالا این حس و سیاست تبعیض مثل همیشه نتوانسته خود را پنهان کند و نسبت به حجاب و پوشش اسلامی به مقابله برخاسته است.

مطابق یک پژوهش علمی که در دانشگاه بیرمنگام انگلستان و توسط پژوهشگران علوم سیاسی این دانشگاه صورت گرفته است، بر مبنای آمار جرایم و حوادث مربوط به اسلام هراسی نشان داده شده است که در این کشور حملات افراطیون اسلام ستیز به زنان مسلمان بیش از مردان است، البته مطابق اطلاعات ارایه شده توسط این مرکز آمار بومی، این حملات زمانی شدت پیدا میکند که زنان مسلمان با پوشش اسلامی در جامعه بریتانیا حضور پیدا مییابند.

در حقیقت این پژوهش نشان میدهد ۵۸ درصد جرایم اسلام ستیزانه در این کشور علیه زنان مسلمان بوده و در ۸۰ درصد مواردی که زنان مسلمان مورد تهاجمهاینژاد پرستانه این چنینی قرار میگیرند، حجاب اسلامی داشتهاند. این درحالی است که هرچند آمار دقیقی از مسلمین انگلیسی وجود ندارد!

اما طبیعی است که انگلستان با داشتن بیش از یک و نیم میلیون مسلمان باید به حقوق فردی و شهروندی آنها احترام بگذارد، هرچند در این میان استعمار پیر با استفاده از ابزارهای رسانهای خود سعی در تخریب اسلام میکند و در ضمن این تخریب مدعی میشود که ایران قادر به تامین امنیت و حقوق زنان نیست، اما در عمل خود در رده بزرگترین ناقضان حقوق بشر قرار میگیرد و با وجود حمایت از اقلیتهای منحوسی مثل بهاییان و گروههایی مانند آن بر این مسئله دامن میزند و دریک کلام در رده کشورهایی قرار میگیرد که علاوه بر آنکه برای زنان نا امن است خواسته و ناخواسته برای مسلمان نیز ناامنترین جای دنیا به حساب میآید.

https://shoma-weekly.ir/lziknf