شهرستانها

نامزدهای مردم‌فریب مشغول زمینه‌سازی برای خرید آرا هستند

ملاک‌های انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص است اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری یکصدا به صحنه می‌آییم فردی را انتخاب می‌کنیم که از رجال سیاسی- مذهبی و مورد تایید نظام باشد.از تفرقه و اختلافات بپرهیزد.
محمدعلی میناییفر گفت: در هر دو انتخابات؛ ریاست جمهوری و شوراها مطابق توصیههای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب عمل میکنیم و با وحدت در صحنه حضور مییابیم.

وی تصریح کرد: در انتخابات شورا شدت رقابت بیشتر است، بنابراین انتظار داریم کسانی که واقعا دلسوز انقلاب هستند، به صحنه بیایند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه نیاز است موانع برگزاری انتخابات سالم را برطرف کنیم،افزود: ما انتخابات سالم و حضور گسترده مردم را تایید میکنیم نه کسانی که به دنبال تقلب و خرید آرا و رایآوری از راههای غیرقانونی و نامشروع هستند.

میناییفر،تصریح کرد:عدهای مردمفریب و دغلکار به دنبال زمینهسازی برای خرید آرا هستند و با تبلیغات کذایی و چشمگیر اما بدون محتوا به صحنه میآیند که بنده از مردم شریف استان به ویژه شهر ساری میخواهم نامزدهای مختلف را شناسایی کنند و کسانی را که میلیاردی خرج میکنند و به دنبال ناهاردهی و شامدهی و رقابتهای ناسالم هستند را از افراد خدوم و انقلابی جدا کنند چون چنین افرادی هم برای مردم و هم برای جامعه خطرناک هستند.

وی ادامه داد: به نامزدهایی که دلسوزانه خود را به مردم معرفی میکنند و بهدنبال سرمایهگذاری مالی نیستند و قصد خدمت دارند نیاز داریم وباید از سوی مردم حمایت و تشویق شوند. البته مردم در انتخابات شوراها نسبت به دورههای قبل از بلوغ بالاتری برخوردار شدند و به افرادی که بهدنبال صندلی شورا هستند رای نخواهند داد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به برنامه اصولگرایان بیان کرد: ملاکهای انتخابات ریاستجمهوری مشخص است اصولگرایان در انتخابات ریاستجمهوری یکصدا به صحنه میآییم فردی را انتخاب میکنیم که از رجال سیاسی- مذهبی و مورد تایید نظام باشد.از تفرقه و اختلافات بپرهیزد.

میناییفر افزود:در انتخابات شورا در شهرهای بزرگ حتما حضور فعال داریم و مبنای کار ما ارائه لیستی واحد خواهد بود و در بخشها و روستاها تا آنجا که بتوانیم فعال و موثر خواهیم بود.

وی، درباره نحوه انتخاب نامزدهای اصولگرایان در انتخابات شوراهای اسلامی،اظهار کرد: در این دوره برخلاف سایر دورهها نظر نهایی انتخاب نامزدها به شهرستانها واگذار شده و آنها هستند که با توجه به شناختی که شهر خود، خواستهها و نیازهای مردم دارند، افراد دارای شرایط را انتخاب و معرفی کنند. بنابراین شورای اصولگرایان استان برعکس دورههای قبل،
تصمیم گیرنده نهایی نیست و دست اصولگرایان شهرستان
ها، افراد مومن و متعهد در انتخاب نامزدها باز است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی،درباره احتمال قرار گرفتن نامزدهای مطرح اصولگرای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست اصولگرایان،گفت: چنین افرادی در انتخابات مجلس دهم در لیست ما نبودند و احتمالا از دورههای قبل مورد حمایت اصولگرایان بودند. در هر صورت اگر مورد ردصلاحیت آنها جدی باشد صلاح نمیدانیم وارد شورا شوند.

میناییفر، در پایان، با بیان اینکه این انقلاب جای خدمت است نه کاسبی، تاکید کرد: بنده از تمام کسانی که احساس میکنند توانایی خدمت به مردم دارند می خواهم در صحنه حضور یابند چرا که در سراسر استان نیازمند چنین شخصیتهایی هستیم.

https://shoma-weekly.ir/opPwPo