شهرستانها

می خواهند با ورود افراد ناشناخته جای پایی برای آمریکا در مجلس ایجاد کنند

در این انتخابات اینها می‌خواهند وضعیتی که در مجلس ششم پیش آمد چهره‌هایی که هیچ شناختی روی آنها نیست وارد مجلس شده و با قیام و قعود‌هایی که انجام می‌دهند جای پایی برای آمریکا در مجلس ایجاد کنند.
روحالله صمدی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصولگرایان استان که به میزبانی دفتر خبرگزاری «تسنیم »در زنجان برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: در این ایام اتفاقات و وقایع با برکتی برای نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.

وی با بیان اینکه برای پیاده کردن فکر تشکل لازم است خاطر نشان کرد: اگر یک تشکل فراگیر داشتیم احزاب 20 روز مانده به انتخابات لیست نمیدادند بلکه کار حزب این است که برنامه ارائه کنند و برای پیاده کردن برنامه نیز افرادی را داشته باشد.

صمدی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا چنین نیست که انتخابات داشته باشیم ولی حزبی وجود نداشته باشد تصریح کرد: همه مردم باید در انتخابات شرکت داشته باشند بنابراین آیا این مردم میتوانند در یک زمان کوتاه فرد اصلح را تشخیص دهند؟.

وی با اشاره به اینکه در یک مقطع زمانی کوتاه نمیشود هم برنامه و هم افراد را معرفی کرد عنوان کرد: یک حزب تشکلدار که از دهها سال قبل مانند حزب موتفله که سابقه 50 ساله دارد، میتواند در این راستا قدم بردارد.

وی با بیان اینکه تشکل تابلو و برنامه دارد گفت: مردم با مراجعه به این تشکلها برنامهها را میبینند و حزب به خاطر اینکه در بین مردم ماندگار باشد هر روز باید بالندگی داشته باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان زنجان ابراز کرد: به خاطر اینکه مردم به دلیل نبودن حزب فراگیر از سرگردانی خارج شوند اصولگرایی دامن همت میبندد تا اصولگرایان را در یک مقطع خاصی دور هم جمع کند تا بتوان کار تشکیلاتی انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی برای وحدت اصولگرایان در طول دو سال حدود 100 جلسه برگزار کرده تا رسالت خود را برای وحدت اصولگرایان انجام دهد.

دبیر استان با اشاره به مسئله نفوذ در پسا برجام گفت: نگرانی مقام معظم رهبری این است که نفوذ در ارگانهای نظام از جمله مجلس صورت بگیرد.

وی افزود: در این انتخابات اینها میخواهند وضعیتی که در مجلس ششم پیش آمد چهرههایی که هیچ شناختی روی آنها نیست وارد مجلس شده و با قیام و قعودهایی که انجام میدهند جای پایی برای آمریکا در مجلس ایجاد کنند.

https://shoma-weekly.ir/5Oa66T