اقتصاد

میرمحمدصادقی: باید برای نجات تولید راهکار جدی اندیشید

در حال حاضر اغلب فعالان اقتصادی تعهدات بانکی دارند که به سختی از پرداخت اقساط و بعضاً جرایم مربوط به بدهی‌های معوق خود برمی‌آیند. نرخ بهره‌های بانکی به تنهایی کمر هر تولیدکننده‌ای را می‌شکند. حال با در نظر گرفتن برنامه دولت برای افزایش تدریجی بهای سوخت و انرژی در سال آینده باید به منظور رهایی از گرفتاری‌های موجود راهکارهای جدی ارائه دهیم

علامیرمحمدصادقی رئیس انجمن صنایع و معادن گچ کشور با بررسی مسائل و چالش‌های این صنعت و راهکارهای لازم در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنایع و معادن گچ کشور، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی انجمن، وظیفه نرخ‌گذاری بر عهده انجمن گذاشته شد که خود توفیق بزرگی برای این صنعت به حساب می‌آید.

وی با اعلام این خبر که متأسفانه حقوق دولتی برای صنعت گچ 500 درصد افزایش پیدا کرده است و تأکید بر این نکته که هجمه‌هایی علیه این صنعت وجود دارد، عنوان کرد: حتی معاون معدنی وزارتخانه نیز با شنیدن این مبلغ تعجب کرد. بنابراین باید با انسجام بین فعالان این صنعت و تلاش‌های جدی از سوی انجمن، در راستای تجدید نظر برای افزایش 500 درصدی حقوق دولتی صنعت گام برداریم.

میرمحمدصادقی ادامه داد: در حال حاضر اغلب فعالان اقتصادی تعهدات بانکی دارند که به سختی از پرداخت اقساط و بعضاً جرایم مربوط به بدهی‌های معوق خود برمی‌آیند. نرخ بهره‌های بانکی به تنهایی کمر هر تولیدکننده‌ای را می‌شکند. حال با در نظر گرفتن برنامه دولت برای افزایش تدریجی بهای سوخت و انرژی در سال آینده باید به منظور رهایی از گرفتاری‌های موجود راهکارهای جدی ارائه دهیم.

https://shoma-weekly.ir/hHrgRC