شهرستانها

میرسلیم فراتر از هر زبان و تخصصی به زبان انسانیت تسلط دارد

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سیدمصطفی میرسلیم فراتر از تخصص بر علم و فنون و تسلط به زبان‌های زنده جهان به زبان انسانیت تسلط دارد.
قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سیدمصطفی میرسلیم فراتر از تخصص بر علم و فنون و تسلط به زبانهای زنده جهان به زبان انسانیت تسلط دارد.

سیدمحمد هاشمیفرد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه میرسلیم انسانی مسلط به سه زبان زنده دنیا که به پنج زبان سخن میگوید اظهار داشت: سیدمصطفی میرسلیم نخست به زبان زنده پارسی که دلاوریهای امت دلیر و امام شجاعش پهنه گیتی را درنوردیده است.

وی خاطر نشان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری به زبان ملتی آشناست که امام دیروز(خمینی کبیر) و امام امروز(خامنهای) علمداران مبارزه بی امان با ظلم و بی عدالتی بوده، امت ولاییاش پیشروان صف این مبارزه و نبرد الهی هستند.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان کرد: میرسلیم به زبان ملتی تکلم میکند و درد ملتی را میشناسد که به خاطر رضای پروردگار، جان بر کف راه رشادت را درپیش گرفته و سختیهایی را که کدخدا باوران بر سر راهش قرار دادهاند، اعم از تشدید فقر و تورم و نارسایی و نشر تزویر و یأس و بی عدالتی،صبورانه و کریمانه تحمل می کند.

هاشمیفرد تسلط به زبان عربی را از دیگر ویژگیهای میرسلیم دانست و تصریح کرد: زبان عربی برای انسان مسلمان متفکر و از جمله سیدمصطفی میرسلیم که در زمره اندیشهمندان متعهد است، زبان دیانت است.

وی افزود: زبان ارتباط با منابع و متون درجه یک دین، قرآن و احادیث نبوی ونهج البلاغه و در روایات سایر بزرگان دین و ائمه معصومین(ع) را مستقیم میخواند و میداند و باز میگوید و با اهل این زبان به روانی و سلاست سخن میگوید.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با استفاده از این زبان علاوه بر این که با انسانهای عرب زبان ارتباط مستقیم برقرار میکند، فرهنگ و تمدن آنها رابا همین ابزار واکاوی میکند و برای برنامهریزیهای فرهنگی از آن بهره میبرد.

هاشمیفرد،با اشاره به تسلط به زبان سیاست گفت: میرسلیم با تسلط بر فرهنگ ایرانی که انقلاب ترین و سربلندترین فرهنگ جهان است و تخصص در حوزه اسلام و قرآن که آیین و کتاب اکمل است و تبحر در فن و صنعت که ابزار مهم توسعه و پیشرفت است، زبان سیاست را به خوبی میداند و دنیای سیاست را به خوبی میشناسد.

وی تاکید کرد: میرسلیم با استفاده از دانش و زبان سیاست و دیانت به خوبی قادر است در تراز جمهوری اسلامی ایران با جهان مقتدرانه تعامل و از حقوق ملت بزرگ ایران، پاسداری کند.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر، ایمان،خردورزی، بزرگ منشی و ولایت مداری را از شاخصههای دیگر سیدمصطفی میرسلیم دانست و افزود: این مهم در وجود او نهادینه شده و با جوهر عاطفه و وجدان او عجین گشته است.

هاشمیفرد با بیان اینکه میرسلیم فراتر از هر زبان و تخصصی به زبان انسانیت تسلط دارد تصریح کرد: این حالت، میرسلیم را چنان پرورده است که ازهر نفسش فریاد انسانها برمیخیزد و با هر دمش نای نیازمندان را به فریاد درمیآورد.

https://shoma-weekly.ir/LhaY9o