شهرستانها

میرسلیم در راس مجلس رانت ها را نابود می کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به پیشینه پاکدستی و منزه از هرگونه مخفی کاری در دوران مدیریتی اش که دارد و همچنین یکی ازمخالفان رانت و فساد در کشور است و همیشه برای مبارزه با این نوع مشکلات اقتصادی کشور پاقدم بوده است و میتواند با حضور در راس مجلس برای از بین بردن رانت های سیاسی و اقتصادی تلاش کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل گفت:اخلاق و روابط قوی ریاست مجلس با نمایندگان یکی از مهمترین شاخصه ها می باشد زیرا نمایندگان در طول 4 سال باید به رفتارهای رییس در مقابله با مسایل و مشکلات کشور همسو و هم عقیده باشند تا بر حسب تحکم و متاثر از جو نهاد دیگری نباشند و عمل نکنند.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، توحید مجیدی اردبیلی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: بخشی از کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس به عملکرد ضعیف مجلس دهم برمیگردد، مهمترین وظیفه و کارکرد رییس مجلس این است که مجلس را به رأس امور بازگرداند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با اشاره جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست مجلس جایگاه مهمی است زیرا رئیس مجلس خود نماینده ملت و منتخب نمایندگان ملت است .او باید بتواند سخن ملت را در سطح ایران و بین الملل با قاطعیت و ادبیات قوی مطرح نماید.

مجیدی اردبیلی افزود: اخلاق و روابط قوی ریاست مجلس با نمایندگان یکی از مهمترین شاخصه ها می باشد زیرا نمایندگان در طول 4 سال باید به رفتارهای رییس در مقابله با مسایل و مشکلات کشور همسو و هم عقیده باشند تا بر حسب تحکم و متاثر از جو نهاد دیگری نباشند و عمل نکنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل در ادامه با یاد آوری پیشینه ۴۰ سال خدمت صادقانه و بی طمع و توقع در حوزه های کلان مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی سید مصطفی میرسلیم گفت : او شخصیتی با تجربه و توانمند است و به عنوان یک تئوریسین و مدیر موفق میتواند گزینه مناسبی برای ریاست مجلس یازدهم باشد.

مجیدی اردبیلی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی طی جلسات متعدد با اعضای شورای مرکزی و نمایندگان در جمع بندی به این نتیجه رسیده که گزینه اصلح و ارجح ریاست مجلس یازدهم آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل افزود: با توجه به پیشینه پاکدستی و منزه از هرگونه مخفی کاری در دوران مدیریتی اش که دارد و همچنین یکی ازمخالفان رانت و فساد در کشور است و همیشه برای مبارزه با این نوع مشکلات اقتصادی کشور پاقدم بوده است و میتواند با حضور در راس مجلس برای از بین بردن رانت های سیاسی و اقتصادی تلاش کند.

https://shoma-weekly.ir/djoYO7