ورزش

میرسلیم ازقبل ا انقلاب در صف اول مبارزان بود

مهندس میرسلیم حتی نام نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور سابق را در تلویزیون آورد؛ اما بدون کوچک‌ترین توهینی، اینجا قرار است یک نفر از میان این شش نفر رئیس‌جمهور شود، دوستان نباید آن‌قدر تخریب کنند که پرستیژ رئیس‌جمهور منتخب در سطح بین‌المللی از بین برود.
مهندس حسن (امیر) عابدینی رئیس سابق فدراسیون فوتبال و استاندار اسبق استانهای لرستان، آذربایجان شرقی و خراسان در مصاحبهای با روزنامه ورزشی گل از فضای سیاسی و انتخاباتی کشور صحبت کرد.

وی که در حوزههای سیاسی و ورزشی مدیریت کرده در حال حاضر مسئولیت کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد، در این مصاحبه گفت: مناظرات کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بدتر از مناظرههای برنامه ورزشی 90 بود! متأسفانه این دوستان فراموش کردهاند که همه ما در یک کشتیشکسته هستیم و یک نفر به نام مقام معظم رهبری دارد این کشتی را هدایت و از بادبان آن حفاظت میکند، پس نباید این کشتی را سوراخ کرد، اینکه به هم پرخاش و توهین کنیم و بگوییم که تو در مشکلات سهمداری و من ندارم اشتباه است. همه این ششنفری که کاندیدای ریاست جمهوری شدهاند، در مدیریت نظام نقش داشتهاند یا دارند. اگر مسیر در بخشهای اقتصاد، اجتماع، فرهنگ، سیاست و دیگر حوزهها درست بود، دیگر چنین مشکلاتی در کشور وجود نداشت. همه ما در وجود آمدن مشکلات اقتصادی مدیون این مردم هستیم.

وی اضافه کرد: مردم ما شامل خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند که از سه بخش بالایی، میانی و پایینی تشکیلشدهاند. متأسفانه آنچه در این مناظرات من دیدم این است که خود مسئولین نظام بیشتر از خارجیها و معاندین علیه هم حرف زدند! بهجای تخریب شخصیت یکدیگر بهتر است برنامه و کارنامه یکدیگر را به چالش بکشند. همانطوری که گفتم این مناظره از مناظره ورزشی هم بدتر شد. ما در بین کاندیداهای ریاست جمهوری تنها یک نفر را داشتیم که اخلاق انتخاباتی را بهخوبی رعایت کرد. آقای مهندس میرسلیم قبل از انقلاب اسلامی در صف اول مبارزان بود و بعد از انقلاب هم در سطوح بالا مسئولیت داشت ولی شما دیدید که در این مناظرات انتخاباتی به کسی تهمت نزد و کسی را هم زیر سؤال نبرد.

مهندس میرسلیم حتی نام نخستوزیر و رئیسجمهور سابق را در تلویزیون آورد؛ اما بدون کوچکترین توهینی، اینجا قرار است یک نفر از میان این شش نفر رئیسجمهور شود، دوستان نباید آنقدر تخریب کنند که پرستیژ رئیسجمهور منتخب در سطح بینالمللی از بین برود.

در مناظره انتخاباتی آمریکا بین کلینتون و ترامپ، این دو ظرف یک سال برنامههای اقتصادی، سیاسی و... یکدیگر را به چالش کشیدند و دستآخر به تخریب شخصیت هم پرداختند، اما ما در این مناظره از روز اول دنبال نقد شخصیت یکدیگر بودیم. همانطوری که گفتم بهتر است کارنامه و برنامه یکدیگر را بهنقد بکشیم. من اگر دراینباره صحبت میکنم، بهعنوان یک ایرانی حقدارم نظر خودم را بدهم با توجه به اینکه در سمتهای سیاسی هم مسئولیت داشتم.

https://shoma-weekly.ir/73GOCE