اقتصاد

موفقیت بیشتر کارهای خیر در بخش خصوصی

اقتصاد دولتی منجر به اتلاف بسیاری از سرمایه‌های مالی و انسانی در کشور شده است و در زمینه فعالیت‌های خیریه نیز با سپردن کارها به خود مردم، سازمان‌های مردم نهاد، بسیار سریع‌تر به اهداف خود خواهند رسید.

سیدعلاء میرمحمد صادقی با اشاره به نقش بخش خصوصی در رشد اقتصادی کشور، گفت: علاوه بر آنکه فعالیتهای تولیدی و اقتصادی باید به خود مردم سپرده شود، انجام کارهای خیر هم باید به دست آنها باشد.

میرمحمد صادقی با اشاره به موفقیت ده تا بیست درصدی اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی که در جهت واگذاری فعالیتهای اقتصادی دولتی به مردم است، تصریح کرد: اقتصاد دولتی منجر به اتلاف بسیاری از سرمایههای مالی و انسانی در کشور شده است و در زمینه فعالیتهای خیریه نیز با سپردن کارها به خود مردم، سازمانهای مردم نهاد، بسیار سریعتر به اهداف خود خواهند رسید.

عضو هیئت نظارت حزب مؤتلفه اسلامی بهعنوان نمونه با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد زندانیانی هستند که بدون داشتن جرمی خاص و فقط برای تحمل دیه در حبس به سر میبرند، افزود: همه ما با آزادی این زندانیان جدای از خوشحالکردن خانوادههای آنها، سهم مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی خواهیم داشت.

https://shoma-weekly.ir/Bzi7Jd