شهرستانها

موفقیت احزاب سیاسی در ایران درگرو پیاده کردن احکام اسلامی

شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد در راه حفظ دین اسلام به درجه رفیع شهادت رسیدند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: شهید محمد‌صادق امانی شاگردان بسیاری از جمله شهیدان اندرزگو، بخارایی، نیک‌نژاد و صفار هرندی را تعلیم و تربیت کرد .
صفت‌الله صالحی به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد در 26 خرداد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد در راه حفظ دین اسلام به درجه رفیع شهادت رسیدند.
صالحی ادامه داد: مردم با خواندن رساله امام‌ خمینی (ره) در زمان رژیم شاه مجازات شدیدی از جمله زندان، تبعید و شکنجه می‌شدند و کسی نمی‌توانست به راحتی این رساله را مطالعه کند که شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد به همراه یارانشان در هیاتهای موتلفه با توزیع اعلامیه‌ها و رساله‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی نقش مهمی در اطلاع‌رسانی فرامین امام راحل به مردم انجام دادند.
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان قزوین بیان کرد: احزاب سیاسی در جامعه ما زمانی می‌توانند در اهدافشان موفق باشند که برای حفظ دین اسلام گام برداشته و با تلاش مضاعف در فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.
این مقام مسئول اضافه کرد: فعالیت‌های گروه‌های مختلف سیاسی در ایران باید در راستای حفظ دین اسلام باشد تا فعالیت‌های آنان بتواند چراغ هدایت فعالیت‌های سیاسی نسل آینده قرار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/46gAcZ