شهرستانها

موتلقه اسلامی هیچ گاه بر مدار تندروی حرکت نکرده است

علی احمدنیا در نشست این هفته اعضای حزب موتلفه خراسان شمالی گفت: نیروهای توانمند زیادی در استان وجود داشته که رشد و شکوفایی این ظرفیت‌ها نیازمند حمایت و پشتیبانی است.
علی احمدنیا در نشست این هفته اعضای حزب موتلفه خراسان شمالی گفت: نیروهای توانمند زیادی در استان وجود داشته که رشد و شکوفایی این ظرفیتها نیازمند حمایت و پشتیبانی است.

وی توجه به اعتدال در پیشبرد برنامهها را برشمرد و گفت: حزب موتلفه اسلامی به عنوان پر سابقه ترین حزب همواره در مسیر اعتدال و میانه روی حرکت کرده و از تندروی پرهیز کرده است.

احمدنیا تصریح کرد: البته این رویه این حزب برای برخی خوشایند نبوده و حتی این حزب را در انتخابات گذشته زیر سوال بردند که شاید از شخص خاصی حمایت میکند. وی گفت: با توجه به رویه موتلفه همواره اعتدالگرایی در این حزب یک اصل اجتناب ناپذیر بوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی همچنین تجربه نظارت مجلس شورای اسلامی بر انتخابات شوراهای اسلامی را برشمرد و گفت: بهتر است تا نظارت این انتخابات از مجلس گرفته شود.

وی اظهار کرد: این نظارت توسط مجلس جای خوبی نبوده و باید این نظارتها به جای دیگری سپرده شود. احمدنیا برخی لابیگری برای احراز صلاحیت را از جمله معایب سپردن نظارت شوراها به مجلس عنوان کرد.وی گفت: این رویه ظلم به سایر افرادی بوده که صلاحیتشان در همان مرحله اول به تایید هیئتهای اجرایی رسیده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی از این حزب به عنوان ایجادکننده تشکیلات جبهه متحد اصولگرایان در استان یاد کرد. وی با بیان اینکه با تشکیل این جبهه در استان دست کم 40 نشست با حضور نمایندگان احزاب اصولگرا طی دست کم هشت ماه قبل از انتخابات برگزار شد، گفت: طی این نشستها همواره موتلفه به دنبال وحدت اصولگرایان استان بود.

احمدنیا همچنین از این حزب به عنوان پر سابقه ترین حزب خراسان شمالی یاد کرد و افزود: در ابتدای تشکیل استان امکانات بسیار پایینی وجود داشت که خوشبختانه با تأمین ساختمان در بجنورد و اسفراین اقدامات خوبی در راستای عضویت و ساماندهی افراد در این حزب انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: به طور حتم بزرگترین خدمت این حزب فعال سیاسی در استان وحدت نیروهای ارزشی و اصولگرا بوده است که باید آن را همواره مغتنم دانسته و از این ظرفیت برای انتخابات آینده استفاده شود.

https://shoma-weekly.ir/cEHfYp