شهرستانها

موتلفه مثل کارگزاران برای رسیدن به قدرت تاسیس نشده است

موتلفه استان کرمان ارتباط خوبی با نمایندگان استان کرمان دارد و آن عزیزان هم به موتلفه اسلامی توجه ویژه‌ای دارند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در پاسخ به چگونگی ارتباط موتلفه اسلامی استان کرمان با نمایندگان مردم این خطه در مجلس شورای اسلامی افزود: موتلفه استان کرمان ارتباط خوبی با نمایندگان استان کرمان دارد و آن عزیزان هم به موتلفه اسلامی توجه ویژهای دارند.

مقدم در پاسخ به اظهارات سید حسین مرعشی دبیر کل سابق حزب کارگزاران در مورد تقلب و تخلف در انتخابات 88 و همچنین موتلفه اسلامی گفت: جناب مرعشی که ادعا دارند معتدل هستند، از اصلاحطلبان تندرو بوده و هست.

وی افزود: در حال حاضر که خیلی از دوستان اصلاحطلب که بعضا وی از آنها الگو میگرفتند، اظهار داشتند تقلب صورت نگرفته و به صراحت تقلب را نفی کردند، اما هنوز مرعشی بر خر خود سوار است و با سماجت تمام اظهار میدارد، معتقدم تقلب و تخلف صورت گرفته، اما به خاطر مقام معظم رهبری سکوت کردم، نمیدانم این چگونه حرف زدنی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در ادامه اظهار داشت: آیا این تندروی نیست، اگر تندروی نیست، پس اسمش چیست؟ باید به وی گفت اگر شما به خاطر مقام معظم رهبری سکوت کردید، پس چرا در این مصاحبه سکوت نکردید و مجددا فرافکنی و شبهه ایجاد میکنید و به تقلب تاکید و پافشاری میکنید، خب بهتر نبود، اینجا هم سکوت میکردید؟

وی همچنین در پاسخ به ادعاهای مرعشی در مورد موتلفه اسلامی خاطرنشان ساخت: نخست باید به وی گفت که موتلفه، حزب کارگزاران نیست، چرا که موتلفه اسلامی به تکلیف می اندیشد.

گمان میکنم آقای مرعشی موتلفه اسلامی را با حزب متبوع خود اشتباه گرفته که چنین دیدگاهی دارد، زیرا حزب متبوع وی از جمله احزابی است که مصداق بارز سخنان آقای روحانی است که گفتند احزاب در مقاطع انتخابات ظاهر میشوند و پس از اتمام انتخابات خاموش شده و هیچ فعالیتی ندارند.

مقدم یادآور شد: حزب موتلفه اسلامی به حمدالله در تمام ایام و اوقات و طی سال پویا، سرزنده و فعال است به طوری که هر هفته جلسه شورای مرکزی و جلسه هیئت اجرایی برگزار می شود و هر ماهه اجلاس دبیران استانها و هر سه ماه یک بار اجلاس دبیران استانها و شهرستانها را برگزار میکند.

و در استانهای کشور هم همه هفته جلسات شورای اجرایی و هر یک ماه یک بار اجلاس دبیران شهرستانهای استان تشکیل میشود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تاکید کرد: موتلفه هیچگاه به دنبال کسب قدرت نبوده و نیست و این به معنی این نیست که نمیتواند مدیریت کند، زیرا موتلفه بر اساس چشمانداز مصوب خود هم دارای برنامه است و هم با تربیت نیروهای متعهد دارای نیروهای توانمند و متخصص است.

وی افزود: آقای مرعشی در مورد حزب متبوع خود صحیح میگوید، زیرا از زمان تشکیل حزب خود دنبال قدرت و پست و مقام بوده و بعضا برای کسب قدرت دعوا هم داشتند، مسلما برای چنین حزبی با این اهداف پیروز نشدن در انتخابات شکست است، همان طور که دیدیم، حزب مطبوعشان در دوران حداقل هشت ساله دولت اصولگرایان شکست خورده بودند به قول دکتر روحانی کرکرهها را پایین کشیدند.

https://shoma-weekly.ir/NE1xJj