شهرستانها

موتلفه درخت همیشه پایدار اسلام است

نقش حزب اسلامی موتلفه در توسعه و پیشرفت محسوس است و با دیانت، ولایتمداری و روحیه، استمرار، حضور و حرکتی پرثمر در عرصه‌های مختلف داشته است.
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در نشست با دبیر و  شورای استان حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حزب موتلفه درخت تنومند و همیشه پایدار جهان اسلام است، اظهار داشت: حزب موتلفه ریشه در دین و مکتب اهل بیت(ع) دارد که از خون شهدا نیز آبیاری شده است.
وی بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی همیشه در طول تاریخ حیات خود سربلند بوده و در شرایط کنونی بر مبنای ولایت‌مداری به عنوان یکی از پشتوانه‌های نظام موفق بوده و هست.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: فصل نوینی برای عرصه فرهنگ دینی در استان بوشهر رقم خورده است و روز به روز بر ارتقا سطح آن افزوده شده است.
صفایی‌بوشهری با قدردانی از اقدامات، فعالیت‌های فرهنگی و مواضع حزب موتلفه بوشهر در مواقع حساس و حضور در صحنه‌های مختلف بیان  داشت: اخیراً که در محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله) و اعضای دفتر ایشان بودم ذکر خیر بوشهر شد و از بوشهر به عنوان استانی ولایت‌مدار که بیشترین خدمات را برای نظام داشته به نیکی یاد شد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بوشهر تا شرایط آرمانی فاصله دارد، اضافه کرد: نقش حزب اسلامی موتلفه در توسعه و پیشرفت محسوس است و با دیانت، ولایتمداری و روحیه، استمرار، حضور و حرکتی پرثمر در عرصه‌های مختلف داشته است.


https://shoma-weekly.ir/kJefbS