شهرستانها

موتلفه اسلامی در مسیر ارزشها حرکت می کند

اگر انسان زندگی پس از مرگ را عمیقاً باور داشته باشد تغییرات زیادی در زندگی دنیوی او به وجود می آید.
اعضاء شورای اجرایی،شورای امربه معروف ،شورای جوانان و واحد خواهران حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت:اگر انسان زندگی پس از مرگ را عمیقاً باور داشته باشد تغییرات زیادی در زندگی دنیوی او به وجود می آید.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت نباید به این زندگی چند روزه خودمان را خلاصه بدانیم و فقط به بیان بهشت و جهنم اکتفا کنیم بلکه باید این بیان در دل و درون نهادینه شود و اگر این اتفاق بیافتد طبعاً تاثیر آن در سیاست هم هست و در مشی انسان خود را نشان می دهد و جهت سیاسی آن روش را دنبال می کند که آن را به قیامتی آباد و بهشت جاوید منتهی می کند و این توفیق می خواهد.
وی افزود:امروزه یکی از علت های مهم نقص های درون کشور دور بودن از دیدگاه اعتقادی است،قیامت نگری هنوز درست حاکم نشده و وقتی این امر حاکم نشود جهت گیری سیاسی لیبرالیست ،سکولاریست و... ایجاد می شود.
وی تصریح کرد:در اسلام چیزی به نام دسته بندی های سیاسی نداریم بلکه فقط یک حزب داریم آن هم حزب الله که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده و رستگاری و غلبه را از آن حزب الله دانسته و حزب الله یعنی آن جمعی که به این ریسمان الهی منتهی شود و از پیامبر تا ولایت فقیه را شامل می شود.
امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد :البته مجموعه هایی هستند که افراد را جمع می کنند و آنان را به این ریسمان الهی متصل می کنند و در میان این مجموعه ها حزب مؤتلفه اسلامی سرافراز بوده است.
وی تصریح کرد:حزب مؤتلفه اسلامی تا امروز خیلی خوب جلو آمده و سعی و تلاشش این بوده که اعضای خود را به این ریسمان الهی متصل کند و در این جایگاه بماند و تخطی هم نکند.
همچنین وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری گفت:انتخابات معمولاً از آزمون های سخت است و رسانه های دشمن به شدت خیز برداشته اند و می خواهند مردم را دلسرد کنند و تلقین کنند که جهت گیری های نظام اشتباه بوده ولی باید به آنان بفهمانیم که جهتمان را باور داریم و مقابله با استکبار و آمریکا به حق و درست است و به ارزش هایی که امام بنیان گذار آن بوده است ایمان داریم و یکی از تشکل هایی که در این راستا تلاش می کند مؤتلفه اسلامی است.
سپس دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت:ضمانت و تضمین سلامت کار مؤتلفه اسلامی این است که با علما ارتباط داشته باشد و اگر غیر از این باشد به کار خودمان شک می کنیم.
وی با اشاره به موضع گیری های اعضای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد:چشم اعضای مرکزی این حزب به دنبال اشاره امام خامنه ای است و همیشه اعضای این حزب پیرو راستین خط امام و رهبری خواهند بود

https://shoma-weekly.ir/FX5C0o