شهرستانها

موتلفه اسلامی خراسان شمالی در ایجاد بستر عدالت استان نقش دارد

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در دیدار با مسئولین حزب موتلفه اسلامی این استان گفت: موتلفه اسلامی از سابقین انقلاب بوده و در غرس نهال انقلاب و رشد و نمو این شجره طیبه شریک هستند.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در دیدار با مسئولین حزب موتلفه اسلامی این استان گفت: موتلفه اسلامی از سابقین انقلاب بوده و در غرس نهال انقلاب و رشد و نمو این شجره طیبه شریک هستند.

وی موتلفه اسلامی را منشاء خیر و برکات فراوانی برای انقلاب دانست و گفت این تشکیلات همچون شجره طیبه ای است که شاخههای خود را خم کرده و ثمر دهی میکند.

وی موتلفه اسلامی را نماد ولایت مداری، بصیرت و معرفت و تعبد و ایمان دانست و افزود: جمعهایی با این مشخصات و میزان تعهد واقعا اندک هستند و خدمت در این تشکیلات جای افتخار دارد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با ارج نهادن یاد شهدا و بزرگان موتلفه اسلامی همه را از مومنین و شایستگان دانست و با یادآوری میزان تعهد و ایمان اعضای موتلفه اسلامی از آنان برای ایجاد بسترهای عدالت در استان، پیشگیری از وقوع جرایم و ایجاد و هدایت گروههای سلامت اجتماعی استمداد خواست.

همچنین در این دیدار سیدی قائم مقام رئیس دادگستری استان نیز استقامت در مسیر ولایت و دوری از افراط و تفریط را از مشخصههای حزب موتلفه اسلامی دانست و با قدردانی از حضور مسئولین حزب در دادگستری استان گفت: موتلفه اسلامی تنها تشکل سیاسی در استان خراسان شمالی بود که در هفته قوه قضائیه بیانیه صادر کرد و برای کمک به تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در گسترش قسط و عدل در استان اعلام آمادگی کرد وی همچنین از حضور حزب در عرصههای سیاسی اجتماعی به ویژه برگزاری انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در سال گذشته قدردانی نمود.

در این دیدار احمد نیا دبیر حزب موتلفه اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیتهای حزب موتلفه در استان اعضای موتلفه اسلامی را سربازان ۵۱ ساله نظام دانست و افزود: ما این سربازی را تکلیف شرعی خود میدانیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی برای کمک به دادگستری استان در تحقق آرمانهای انقلاب اعلام آمادگی کرد و افزود: هدف موتلفه اسلامی از آغاز تشکیل آن ایجاد جامعه نمونه اسلامی بود و لذا خدمت به انقلاب در معیت روحانیت متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی را وظیفه خود میداند.

وی جلب رضای خداوند متعال، اعتقاد راسخ به قرآن و تبعیت از ولایت را از ویژگیهای موتلفه اسلامی دانست و گفت: در این مسیر ثابت قدم خواهیم ماند.

https://shoma-weekly.ir/wtA2MQ