شهرستانها

موتلفه اسلامی از وحدت اصولگرایان کرمان حمایت می‌کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: از هرگونه حرکتی که موجب انسجام و وحدت همه اصولگرایان استان کرمان شود، حمایت می‌کنیم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: از هرگونه حرکتی که موجب انسجام و وحدت همه اصولگرایان استان کرمان شود، حمایت میکنیم.

احمدعلی مقدم دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در این زمینه با اشاره به حضور حجتالاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع اصولگرایان کرمان اظهار داشت: حجتالاسلام تقوی برای شرکت در همایش زکات و حضور در بین ائمه جمعه و جماعات به استان کرمان سفر داشتند و در برنامههای خود حضور در جمع اصولگرایان را قرار دادند که این کار آغاز خوبی برای وحدت و انسجام بیشتر اصولگرایان استان کرمان است.

وی عنوان کرد: به نظر من هر حرکتی که از طرف هر شخص و یا گروهی موجب بر هم زدن وحدت و انسجام و ایجاد اختلاف شود، یقینا حرکتی ناشایست است.

مقدم با اشاره به تجلیل از آیت الله جعفری، نماینده ولی فقیه در استان کرمان یادآور شد: جا دارد که بنده از همه دستاندرکاران برگزاری مراسم تجلیل از مقام آیتالله جعفری نماینده ولیفقیه در استان کرمان تشکر کنم، زیرا تجلیل از این شخصیت ارزشمند و عالم بزرگوار، اقدامی بسیار شایسته و به حق بود.آیتالله جعفری از روحانیان مبارز، استکبارستیز و دشمنشناسی هستند که از قبل انقلاب، پیشتاز مبارزات مردمی بودند و بعد از انقلاب نیز همیشه پیشتاز بوده و هستند و در طول انقلاب با مواضع به موقع، روشن و شفاف خود به مردم آگاهی میدهند، به طوری که در بصیرتدهی مردم استان سهم به سزایی دارند به ویژه مواضع ایشان در جریان فتنه سال 88 زبانزد است.

به گفته وی در همایش اصولگرایان استان همه کسانی که عضو موتلفه اسلامی بوده و در شورای اصولگرایان شهرستان حضور دارند به طور فعال شرکت کردند و همایش خوبی نیز بود و ما در موتلفه اسلامی از هرگونه حرکتی که موجب انسجام و وحدت همه اصولگرایان استان کرمان شود، حمایت و به صورت فعال شرکت میکنیم، کما اینکه در این همایش همه اعضای موتلفه اسلامی شرکت کردند.
https://shoma-weekly.ir/qdssh8