شهرستانها

موتلفه از کمک به منتخب مردم دریغ نمی‌کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چه در سطح کشوری و چه در سطوح استانی حزب موتلفه اسلامی خود را موظف به همکاری با دولتی می‌داند که اکنون منتخب اکثریت مردم است.
سیدعلیمحمد دانشی   اظهار داشت: آقای روحانی در سخنان پس از انتخابات نشان داد که همچنان به مانند سی سال گذشته به مشی اعتدالی پایبند است.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از سه دهه که کار سیاسی میکنم تاکنون با شناختی که از روحانی داشتهام تندروی در مواضع ایشان ندیدهام.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بنابراین اگر جریانی و یا شخصی انتظار تندروی از رئیسجمهور منتخب داشته باشد اشتباه فکر میکند.

وی در پاسخ به این سؤال که عدهای روحانی را در مجموعه اصلاحطلبی خلاصه میکنند و اعتقاد دارند وی به صورت کامل در این مجموعه قرار دارد و مشی اصلاحطلبی صرف خواهد داشت، افزود: این افراد اشتباه میکنند چراکه کاندیدای اختصاصی اصلاحطلبان در انتخابات آقای دکتر عارف بود. دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر بخواهیم آقای روحانی را در دستهبندیهای سیاسی هم مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم ایشان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران است. این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بنابراین میتوان نتیجه گرفت که آقای روحانی نه یک اصلاحطلب بلکه یک اصولگرای معتدل است.دانشی افزود: ولی ما ایشان را در حزب موتلفه با عناوین اصلاح طلب و اصولگرا نمیشناسیم بلکه فردی ولایتمدار و معتدل است که همواره روحیه اعتدالگرایی خود را حفظ کرده است.

وی با بازخوانی انتخابات یازدهمین دوره ریاستجمهوری تصریح کرد: وقتی اصلاحطلبان به عیان دیدند که کاندیدای اختصاصی آنها رأیآوری چندانی ندارد خود به خود به طرف فردی رفتند که از همه معتدلتر است و به همین خاطر اشتباه است که اگر بخواهند روحانی را در دایره اختصاصی خود تعریف کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حزب موتلفه اسلامی برای موفقیت دولت آینده که با شعار تدبیر و امید و خردگرایی متولد شده از هر اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

دانشی به مهمترین خصیصه رئیسجمهور منتخب اشاره کرد و افزود: در ولایتمداری آقای روحانی هیچ شبههای نیست و با داشتن چنین خصیصهای همراه با تدبیر و اعتدال از هماکنون دورنمای موفقیت دولت وی را میتوان تصور کرد.

https://shoma-weekly.ir/jiG8Kn