شهرستانها

مهمترین منکر؛ کوتاهی کردن مسئولین استان در ارائه خدمات به مردم است

غلامشا زیارتی گفت: مهمترین منکر؛ کوتاهی کردن مسئولین استان در ارائه خدمات به مردم و همچنین بیکاری جوانان است دراین صوت است که بیکاری جوانان، نا امیدی از تحصیل، نبود بازار کار برای کشاورزان و…. را در بر خواهد داشت .
غلامشا زیارتی گفت: مهمترین منکر؛ کوتاهی کردن مسئولین استان در ارائه خدمات به مردم و همچنین بیکاری جوانان است دراین صوت است که بیکاری جوانان، نا امیدی از تحصیل، نبود بازار کار برای کشاورزان و. را در بر خواهد داشت .

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بزرگترین معروف؛ حکومت اسلامی است چراکه بر مبنای ولایت تاسیس شده و مسئولین نیز باید فرامین رهبری را نصب العین قرار داده و در این مسیر حرکت نمایند.

معاون امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه استان به تشریح فعالیت های این معاونت پرداخت و گفت: تذکر لسانی در اماکن عمومی، تذکرات در قالب بیانیه های متعدد به ادارات، نهادها، مجامع عمومی، هتل ها و بازار، اجرای کارگاه معروف و منکر شناسی در فضای مجازی، ارائه طرح هایی در زمینه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست، مرکز آموزشی، فرهنگ عاشورا از منظر امر به معروف و نهی از منکر ، شناخت منکر و معروف در خانواده و غیره از جمله اقدامات معاونت امر به معروف و نهی از منکر استان است.

وی عنوان کرد: بزرگترین معروف ، حمایت از نظام جمهوری اسلامی است وما امیدواریم بزودی پرچم انقلاب به صاحب اصلی آن برسد تا یاس و نا امیدی از دل مردمی برود. اما موقعی که آیت الله صفایی بوشهری نام «ولایتمدار « را بر استان بوشهر گذاشت توقع داشتیم نهادها و تشکل های سیاسی با شور و شعف زیادی حول محور این سخن حرکت می کردند و نشان
می دادند که استان بوشهر ولایتمدار می باشد ولی در این راه برخی نهادها همراهی نمودند. زیارتی با ابراز گلایه از پوشش برخی خانمها در بوشهر عنوان کرد: افراد با حجاب بدلیل اینکه کمتر در میدان حضور دارند مردم این چنین می پندارند که جامعه پر است از
خانم هایی با پوشش های نامناسب ؛ درصورتی که به وقت خود خانم های محجبه در صحنه ها حضور فعال و پررنگی داشته و مانور سیاسی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه بیکاری جوانان مهمترین منکری است که در استان بوشهر وجود دارد که نتیجه آن یاس و نا امیدی جوانان در ادامه تحصیل می باشد، عنوان کرد: یکی دیگر از منکرات کلیدی که در سطح استانها وجود دارد، هزینه کرد بیت المال مسلمین در زمینه برگزاری کنسرت ها می باشد که حواشی زیادی را دارد که می توان به جای این کار زمینه اشتغال جوانان را فراهم ساخت.

https://shoma-weekly.ir/d0vp4K