شهرستانها

مهمترین عملکرد یکساله برخی مدیران بوشهر مصاحبه بوده است!

تمام تلاش حزب مؤتلفه اسلامی دراستان بوشهر همدلی و همگرایی بین نیروهای ارزشی و اصولگر است و امیدواریم این همگرایی در انتخابات مجلس آینده به روشنی خود را نشان دهد وما شاهد رونق هرچه بیشتر در انتخابات آینده باشیم.
محمود خدری معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی بوشهر گفت: ادبیات اخیر رئیس جمهور پائینترین ادبیات مدیریتی بعد از انقلاب بود و خستگی کار نباید عامل ایجاد چنین ادبیاتی در سخنرانیهای ایشان شود که اخیرا در جمع سفیران جمهوری اسلامی در خارج از کشور بروز کرد. خدری با توجه به محاکمه پرحاشیه مهدی هاشمی و اینکه تسامحی در آن رخ ندهد افزود: محاکمه مهدی هاشمی جزء کوچکی از اجرای عدالت در جمهوری اسلامی است که امیدواریم در زمینه محاکمه وی، مصالح نظام نیز نادیده گرفته نشود.

وی با مهم دانستن همبستگی و عدم تفرقه بین نیروهای ارزشی گفت: تمام تلاش حزب مؤتلفه اسلامی دراستان بوشهر همدلی و همگرایی بین نیروهای ارزشی و اصولگر است و امیدواریم این همگرایی در انتخابات مجلس آینده به روشنی خود را نشان دهد وما شاهد رونق هرچه بیشتر در انتخابات آینده باشیم.

این فعال سیاسی افزود: معتقدم بعضی از نیروهای اصولگرا بازنشستگی سیاسی آنان فرا رسیده است و بزرگان اصولگرا باید زمینه را برای جوانان متعهد و با تجربه و کاردان و ارزشی فراهم نمایند و همه با هم زمینه ساز جوانگرایی در جمع اصولگرایان باشیم؛ چرا که امروز جامعه نیاز به جوانان ارزشی، انقلابی، توانمند و با نشاط دارد.

وی در پایان گفت: عملکرد مدیران دولت تدبیر و امید در استان بوشهر بسیار روشن است و مردم هم خود بهترین داور در این مورد هستند بعضی از مدیران ارشد استان در طول این یکسال فقط مصاحبه کرده و به عزل و نصب پرداختهاند و عملا هیچ کار شاخصی برای استان انجام ندادهاند. لذا امید است که مدیران ارشد استان با مدیریت جهادی، زمینه توسعه پایدار استان ولایتمدار بوشهر را فراهم نمایند.

https://shoma-weekly.ir/ACIaSK