شهرستانها

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، هویت بخشی دینی و سیاسی به ایران است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان هرمزگان گفت‌: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، هویت بخشی دینی و سیاسی به ایران می‌باشد.

ابراهیم معتمدی که باخبرنگار هفتهنامه شما سخن میگفت افزود: انقلاب اسلامی به کشور عزیزمان ایران هویت دینی و سیاسی بخشید و علاوه بر آن چراغی بر سر راه همه مسلمین جهان شد که اگر حقطلبان جهان بخواهند و بتوانند با حسن نظر و بهخوبی در آن بیندیشند، برایشان بهترین رهیافت خواهد بود.

وی افزود: جامعه اسلامی ایران به باوری عمیق برای رسیدن به قلههای پیشرفت دست پیدا کرده است و این یعنی همهچیز برای یک ملت. پیشرفت‌‌های 33 ساله ملت ایران در ابعاد مختلف (سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و انواع تکنولوژی) که در گذشته فقط در انحصار چند کشور بود خود گویای این است که کشور عزیزمان ایران با پشتوانه مکتب مقدس اسلام توانسته است ملت مسلمان ایران را به همه جهان با پیشانی حقجویی و عدالت محوری بنمایاند تا برای همگان تبدیل به الگویی ایدهآل بشود.

معتمدی در ادامه گفت: سازندگی و عمران در کشور آن هم در ابعاد گوناگون باعث شگفتی شده است. درست است که این برای همه افراد منصف قابل درک میباشد لیکن برای کسانی که دوران سیاه و ستمشاهی را دیدهاند بیشتر قابل لمس میباشد.

معتمدی در پاسخ به این سؤال که برجستهترین ویژگی امام راحل چه بوده است گفت: برجستهترین ویژگی امام (ره) بُعد الهی ایشان و ذوب در اسلام و قرآن بودن ایشان بود. کلامی از ایشان شنیده نمیشد مگر برگرفته از اسلام و قرآن و منطبق بر احکام دینی و هیچ چیز برای او اهمیت نداشت مگر اینکه دین در جامعه رواج پیدا کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در راه احیای دین و بقای اسلام در کشور از هیچ کوششی دریغ نداشت و سر اسلام با هیچ فردی نه تعارف داشت و به اندازه سر سوزنی کوتاه نمیآمد و ایشان اصلاً از ابتدای مبارزه جان خود را در این را گذاشته بود.

https://shoma-weekly.ir/6Mw36x