شهرستانها

من به مؤتلفه اسلامی ارادت کامل داشته و دارم

در زمانی که سران تشکل های اصولگرا در آستانه هر انتخاباتی به منظور همگرایی دورهم جمع می شوند کار خوبی است اما باید بیشتر توجهات به اقشار مردم و قشر دانشگاهی بشود که اگر اینگونه شود قطعا نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.
آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهد در دیدار با اعضاء و مسئولین دفتر حزب در استان گفت: آشنایی من با مؤتلفه اسلامی و همچنین با مرحوم عسکراولادی و ارادتم به ایشان دیرینه است و ملاقات های ما با مرحوم عسکراولادی این موضوع را تایید می کند.

وی به اهمیت وحدت وانسجام اصولگرایان تاکید و افزود: بارها دیده شده که عدم انسجام دربین اصولگرایان خساراتی درپی داشته است.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: در زمانی که سران تشکل های اصولگرا در آستانه هر انتخاباتی به منظور همگرایی دورهم جمع می شوند کار خوبی است اما باید بیشتر توجهات به اقشار مردم و قشر دانشگاهی بشود که اگر اینگونه شود قطعا نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین به تلاش های دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در موضوع انتخابات سال گذشته اشاره کرد ویادآورشد: انصافا آقای حبیبی دبیرکل محترم حزب مؤتلفه درآستانه انتخابات اسفندماه گذشته تلاش زیادی داشت واز هیچ کوششی فروگذار نکرد.

جواد آرین منش دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان رضوی در ابتدای جلسه ضمن تبریک انتصاب آیت الله علم الهدی به نمایندگی ولی فقیه در استان به مواضع حزب مؤتلفه اسلامی درهماهنگی با منویات مقام معظم رهبری و هماهنگی با اصل ولایت فقیه پرداخت و ضمن آرزوی موفقیت برای آیه الله علم الهدی از ایشان خواست نسبت به همه تشکل های استان نقشی پدرانه داشته و توجه ویژه مبذول دارند.

https://shoma-weekly.ir/b8j5Tu