شهرستانها

مناسب ترین شهردار برای بوشهر کیست؟

ما باید تلاش کنیم که فرهنگ دینی و ولایی را در شهر بوشهر هرچه بیشتر گسترش دهیم.
زهرا رضایی نائب رئیس شورای شهر بوشهر درباره برنامه های شورا برای فضای فرهنگی شهر گفت: ما باید تلاش کنیم که فرهنگ دینی و ولایی را در شهر بوشهر هرچه بیشتر گسترش دهیم.

اهمیت به سلامت روح و روان مردم و همچنین ایجاد فرهنگسراها و کتابخانه ها از دیگر برنامه هایی است که دنبالش هستیم که تحقق پیداکند. مسئله دیگر اهمیت به ورزش چه عمومی، محله ای و قهرمانیست که مجدانه در حال پیگیری هستیم.
مسئول بانوان حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در خصوص اینکه شهردار آینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد، تاکید کرد: ما تصمیم داریم فردی را انتخاب کنیم که اولا یک مدیر اجرایی باشد، دوما از سیاسی کاری بپرهیزد چون شهرداری جای سیاست بازی نیست.

ما می بایست شهرداری را انتخاب کنیم که تمام هم و غمش کار و خدمت به مردم باشد.این تعهدی بود که از اول همه دوستان حداقل در
صحبت هایشان گفته اند چون شهرداری یک نهاد مردمی اجرایی است.

این عضو شورا متذکر شد: شخصا علاوه بر این ملاک ها چند ویژگی دیگر درنظر دارم که شهردار آینده باید فردی متعهد و ولایی باشد و ترجیحا مدرک تحصیلیاش با کاری که می خواهد انجام دهد مرتبط باشد. شخص توانمندی باشد و این توانایی را ثابت کرده باشد.

شهردار آینده حتی المقدور از بدنه شهرداری باشد و همچنین اگر در بین  گزینهها  شخص بومی قوی و کاربلدی باشد که بدنه شهر را بشناسد ارجحیت دارد.
  وی با تاکید بر اینکه شهردار آینده نباید چهره سیاسی باشد خاطر نشان کرد: نظر من این است که ما اصلا گزینه هایی را که چهره سیاسی دارند، علی الخصوص
گزینه
هایی که ارتباط با مسئله فتنه دارند به هیچ عنوان انتخاب نکنیم.

 

https://shoma-weekly.ir/g3wycV