شهرستانها

ملت ایران هرگز از مواضع اصولی خود عقب نشینی نمی کند

محمدحسین شفیعی ها : آنچه که مسلم است مبنای نظام جمهوری اسلامی در خصوص ارتباط و مذاکره با آمریکا صرفا رهنمودهای امام راحل و مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری است و هیچ شخصیت دیگری نه می تواند تاثیرگذار باشد و نه اجازه ورود به این حریم را دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در خصوص اظهارات مبنی بر مذاکره با آمریکا گفت: آنچه که مسلم است مبنای نظام جمهوری اسلامی در خصوص ارتباط و مذاکره با آمریکا صرفا رهنمودهای امام راحل و مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری است و هیچ شخصیت دیگری نه  می تواند تاثیرگذار باشد و نه اجازه ورود به این حریم را دارد.
محمدحسین شفیعی ها در گفت و گو با خبرنگار هفته نامه شما افزود : آنچه که تعجب برانگیز است اینست ، افرادی که موضوع مذاکره با شیطان بزرگ را طرح می نمایند چه عقب نشینی از آمریکا در مواضعش نسبت به ایران دیده اند که به دنبال آن ضرورت مذاکره با آمریکا از نگاه آنها بلامانع جلوه می کند؟
وی افزود: امید و انتظار ملت ایران از پیشکسوتان انقلاب و نظام اینست که هرگز از مواضع اصولی خود عدول نکرده و دچار تزلزل نشوند و همچنان با آحاد ملت و در زیر سایه ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اندیشه انقلاب اسلامی را پشتیبانی نموده و اجازه ندهند اهریمنان بداندیش در پشت سر آنها برعلیه این نظام و امت سنگر بگیرند.
وی ادامه داد : بدیهی است که چراغ سبز نشان دادن برای مذاکره با آمریکا مساوی است با ناامید کردن جنبش های بیداری و اسلامی ملت های مسلمان در منطقه. لذا مسلم است که آمریکا از اینگونه مواضع خشنود و مسلمانان جهان اسلام و جنبشهای اسلامی متزلزل خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/9eZDRq