شهرستانها

ملت ایران آمریکا را کدخدای خود نمی داند

باید تمام توجه ها به طرف آمریکای جنایتکار زورگوی بی منطق باشد و حواس شیفتگان آمریکا هم جمع باشد که دیگر گول نخورند چرا که ملت ایران آمریکا را کدخدای خود نمی داند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مواضع رئیس جمهور آمریکا بار دیگر نشان داد که آنان نسبت به عظمت، توانایی و اقتدار ملت ایران اطلاعی نداشته و ناآگاهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری در نشست شورای موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مواضع رئیس جمهور آمریکا بار دیگر نشان داد که آنان نسبت به عظمت، توانایی و اقتدار ملت ایران اطلاعی نداشته و ناآگاهند.

وی افزود: از مواضع و بیانات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تشکر میکنیم و لازم است که همه احزاب ، تشکلها و جریانات سیاسی و مردم شریف و نجیب و آزاده ایران اسلامی یک صدا از مواضع رئیس جمهور محترم بر علیه سخنان رئیس جمهور هتاک و بی ادب و بی منطق و نا آگاه آمریکا دفاع کنند و همه ما دولت را کمک کنیم تا بتواند بر مشکلات اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی فائق آید.

طاهری بیان کرد: البته دولتمردان هم باید صعه صدر بیشتری نشان داده و از لجاجت ها و درگیری های بی منطق دست بردارند و دنبال بازی های سیاسی، باند بازی و رفاقت بازی نباشند بلکه از تمام ظرفیتها برای پیشرفت ایران اسلامی استفاده کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید تمام توجه ها به طرف آمریکای جنایتکار زورگوی بی منطق باشد و حواس شیفتگان آمریکا هم جمع باشد که دیگر گول نخورند چرا که ملت ایران آمریکا را کدخدای خود نمی داند.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا بداند که امروز سپاه، ارتش و نیروی انتظامی متحد و یکپارچه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند و هرگز نخواهند گذاشت بیگانه ای به این آب و خاک تجاوز کند.

https://shoma-weekly.ir/ADT8Vh