شهرستانها

مقبولیت مردمی شهردار کلید حل مشکلات شهری است

شهردار مشهد نماد خدمات‌رسانی به تمام ایران اسلامی است، نه فقط به شهروندان مشهدی؛ لذا به میزان اهمیت و جایگاه این کلان شهر مدیریت شهری آینده نیز باید از جایگاه والا و ممتاز برخوردار باشد.

دبیر خراسانرضوی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه جریانهای سیاسی و حتی غیرسیاسی نباید گزینهای را به عنوان شهردار به شورای شهر چهارم تحمیل کنند، گفت: جواد آرینمنش با اشاره به نقاط ضعف و قوت شورای شهر سوم پایتخت معنوی ایران اظهار کرد: بنده شورای شهر سوم مشهد و مجموعه شهرداری را مثبت ارزیابی میکنم؛ در حقیقت موفقیت و نمود کاری شورای شهر در تصمیماتی است که از سوی شهردار و مجموعه شهرداری گرفته و اجرا میشود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسانرضوی با بیان اینکه انشقاق میان اعضا از ضعفهای دوره سوم شورای شهر بود، خاطرنشان کرد: باید شورای شهر چهارم مشهد مقدس منسجم، قوی و توانمند باشد هرچند که اکثریت منتخبان دوره آینده کارآمد، مجرب و صاحبنظر هستند.

وی افزود: شهردار مشهد نماد خدماترسانی به تمام ایران اسلامی است، نه فقط به شهروندان مشهدی؛ لذا به میزان اهمیت و جایگاه این کلان شهر مدیریت شهری آینده نیز باید از جایگاه والا و ممتاز برخوردار باشد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسانرضوی خاطرنشان کرد: همچنین باید شهردار آینده از ویژگی عدالتخواهی برخوردار باشد، به تعبیر دیگر اعتبارات و امکانات در کلانشهر مشهد به صورت عادلانه توزیع نشده و بخشهایی از شهر از محرومیت برخوردار هستند؛ امروز یک سوم جمعیت شهر مشهد حاشیهنشین هستند که این سبب آزار شهروندان مشهدی میشود.

وی در ادامه دیگر ویژگی شهردار آینده را برخورداری از تجربه کافی و مفید در اداره شهر عنوان کرد و یادآور شد: داشتن مقبولیت کلید جلب اعتماد مردم و حل مشکلات شهری است بنابراین شهردار آینده باید از جایگاه مناسبی در میان مردم برخوردار باشد.

https://shoma-weekly.ir/fstz9w