شهرستانها

مقاومت مردم نشات گرفته از شعار امام حسین(ع) است

حسین (ع) زندگی با ذلت را نپذیرفت و با افتخار به استقبال شهادت رفت و هیچ نامی رساتر از حسین نیست لذا ملت عزیز ما با الهام از عاشورای حسینی در برابر جهان خواران و اربابان زورگو ایستادگی کرده و اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب است .
دبیر حزب موتلفه خوزستان: تروریست های منحرف با تبلیغات عوامل آمریکا و سرمایه گذاری آلسعود خبیث دست به این جنایت هولناک زدند.

سیدموسی بلادیان با اشاره به جنایت تروریستها در روز رژه نیروهای مسلح در اهواز اظهار کرد: تروریست های منحرف که با تبلیغات عوامل آمریکا این شیطان بزرگ و سرمایه گذاری آلسعود خبیث دست به این جنایت هولناک زدند به حمدالله همه کشته شده و به جهنم رفتند.

وی ادامه داد: حسین (ع) زندگی با ذلت را نپذیرفت و با افتخار به استقبال شهادت رفت و هیچ نامی رساتر از حسین نیست لذا ملت عزیز ما با الهام از عاشورای حسینی در برابر جهان خواران و اربابان زورگو ایستادگی کرده و اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب است .

بلادیان گفت: آمریکا این دیو وحشی و شیطان بزرگ از تمامی توان و تدبیر خود برای ضربه زدن به نظام مقدس ما دریغ نکرده است. آنها منافقین را کمک کردند تا بیش از ۱۶ هزار مسلمان بی گناه شهید شوند در سال های اخیر داعش و القاعده را تربیت کردند تا شاید بتوانند ایران اسلامی را از حرکت باز دارند. از جنگ روانی، نظامی ، فرهنگی و اینک اقتصادی استفاده می کنند. وی اضافه کرد: ملت ما هم شعار حسینی می دهد که هیهات من الذله و همین مردم به کوری چشم آنها همچنان علیرغم مشکلات اقتصادی و تنگناهای فراوان، مقاومت جانانه از خود نشان می دهند.

دبیر حزب موتلفه خوزستان بیان کرد: در اینجا لازم می دانم به جوانان کم اطلاع و بعضاً فریب خورده که در این شرایط حساس از شعارهای حسینی تغافل میکنند و از فضای مجازی که یک فرصت می تواند باشد به جنبه منفی آن تهدید است خود را مشغول کرده و به مسائل غیر ضروری میپردازند توصیه می کنم که بیشتر مطالعه کنند و زود قضاوت نکنند در بخش اول باید بدانند که به فرمایش امام، میزان افراد حال فعلی آنان است.

وی اضافه کرد: فرضاً اگر منحرفان توبه کنند و از کرده خود پشیمان شوند یک فرد مسلمان باید او را بپذیرد اما چنانچه بعدا در مسیر دیگری قرار گیرد نگاه ها عوض می شود و در تاریخ اسلام هم از این گونه افراد زیاد داریم طلحه و زبیر از یاران پیامبر بودند اما همین افراد در مقابل امیرالمومنین به جنگ پرداخت و کشته شدند.

بلادیان افزود: بحث پیرامون دو کره که یکی به سلاح های مدرن مسلط است و دیگری مشکل کار و اقتصاد خود را حل کرده نظر ما این است که هیچکدام الگوی ما نمی تواند باشد زیرا با وجودیکه کره جنوبی از نظر اقتصادی و اشتغال فعلاً مشکلی ندارد. اما بدون اجازه آمریکا هیچ کاری نمیتواند بکند ما در ایران باید مشکل اشتغال و اقتصاد راحل کنیم اما هرگز تسلیم آمریکا نمی شویم زیرا همیشه با الگو قرار دادن حضرت سیدالشهدا شعار داده ایم که ما با شهادت زنده ایم.

https://shoma-weekly.ir/zbl15s