شهرستانها

«مقاومت» حاصل پیروزی بر داعش بود نه «مذاکره»

محمود الفت با بیان اینکه برخی می‌خواهند این موفقیت بزرگ را به مذاکرات گره بزنند، که این موضوع بسیار جالب توجه و البته خنده‌دار است، گفت: آنهایی که چهار سال مذاکره کردند به «هیچ» دست یافتند.
محمود الفت با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و استکبار جهانی در منطقه، اظهار کرد: این موفقیت حاصل تلاش نیروهای جهادی و تبعیت از تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه برخی میخواهند این موفقیت بزرگ را به مذاکرات گره بزنند، که این موضوع بسیار جالب توجه و البته خندهدار است، گفت: آنهایی که چهار سال مذاکره کردند به «هیچ» دست یافتند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان همدان ادامه داد: مذاکره به هیچ وجه نمیتواند جوابگوی خون شهدا باشد آن چیزی که حافظ خون شهداست و ایران را در منطقه و جهان سرافراز کرد، مذاکره نبود بلکه مقاومت و ایستادگی بود.

وی با بیان اینکه کید و مکر دشمن تمامی ندارد یعنی مختص امروز و دیروز و فردا نیست بلکه تداوم دارد، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه داعش ممکن هست که به ظاهر تمام شده باشد اما میتواند به عناوین و یا شکلهای دیگر ظهور و بروز داشته باشد، را باید جدی گرفت و مراقب بود.

الفت وحدت نظر و وحدت عمل را باعث پیشرفت در امور و موفقیت دانست و تأکید کرد: جریان مقاومت در عرض چهار سال دشمنان داخلی و خارجی را زمینگیر کرد و باید به همین شکل در صحنه قدرت و رقابت حضور داشت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه باید از ترفندهای دشمن که هر روز و به هر شکلی ممکن است در هر کشوری اعم از ایران و عراق و سوریه و... ظهور و بروز پیدا کند، مراقبت کرد، گفت: دشمن ممکن است با عناوین مختلف مجدد حمله کند، باید سنگرها را همچنان حفظ و مراقبت کرد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت همچنان به راه خود ادامه میدهد و با کمک خداوند دشمنان منطقهای و فرامنطقهای زمینگیر میشوند، خاطرنشان کرد: در جبهه مقاومت با توجه به روندی که در لبنان، عراق، سوریه، پاکستان و ... پیش گرفته، وحدت جهان اسلام را انتظار داریم و میتوانیم این نوید را بدهیم که مقاومت پیروز است و منتج به نتیجه رسیدن معادلات منطقه خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/B8CuEZ