ورزش

معجزه فوتبالی؛ پرسپولیس؛ ارائه‌گر بازی تهاجمی

بدون‌شک فوتبال زیبا و قهرمانی احتمالی پرسپولیس می‌تواند توجه مشتریان حاشیه خلیج فارس به خود را جلب کند. «برانکو» هم به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای به دنبال پیشنهاد چرب‌تر است و این امری طبیعی است.
دانیال فدایی - پرسپولیس تهران با وجود آنکه لیگ پانزدهم را خوب شروع نکرد و اسیر حوادث غیرفوتبالی و اشتباهات شد؛ اما خیلی زود راه خودش را پیدا کرد.

پیشرفت خیرهکننده سرخپوشان در لیگ پانزدهم فراتر از پیشبینیهای اولیه است و «برانکو» توانسته در فوتبال پرسپولیس و پیشرفت آن تحول چشمگیری ایجاد کند.

مرد کروات که در تیم ملی ایران و در گذشته عاشق سیستم 1-3-2-4 و فوتبال تدافعی بود، پس از تجربهاندوزی در لیگهای کرواسی، عربستان و... حالا به بهترین شکل ممکن 2-4-4 لوزی را در پرسپولس پیاده میکند.

بدونشک ستاره اصلی این تیم هم «مهدی طارمی» است که زیرنظر برانکو خیلی تلاش کرد تا شهرت خود را بیشتر کند. او توانسته با توصیههای مرد کروات کیفیت فوتبالیش را هم بالاتر برده و به مهرهای تأثیرگذار در تیم ملی تبدیل شود.

در کنار «طارمی» سایر بازیکنان نظیر «کمال کامیابی نیا»، «محمد انصاری»، «امیرعالیشاه»، «فرشاد احمدزاده»، «محسن مسلمان» و علی علیپور هم روند رو به رشدی داشته و فوتبال ایران را تحتتأثیر قرار دادهاند.

این روزها خیلیها لحظه شماری میکنند تا سوت آغاز بازی پرسپولیس به صدا در آید. این تیم به گواه اغلب کارشناسان چشمنوازترین فوتبال پرسپولیس را در 10 سال اخیر ارائه میدهد و زمزمههایی هم مبنی بر تمدید قرارداد «برانکو» به گوش میرسد.

البته در کنار بحث تمدید قرارداد «برانکو» شنیده میشود برخیها به دنبال این هستند تا اردیبهشت ماه سال 95 مرد کروات را جایگزین «کارلوس کیروش» کنند.

به اعتقاد ما مسئولان باشگاه پرسپولیس یک لحظه هم نباید تعلل کرده و بهتر است هرچه زودتر نسبت به تمدید قرارداد برانکو، اقدام کنند.

بدونشک فوتبال زیبا و قهرمانی احتمالی پرسپولیس میتواند توجه مشتریان حاشیه خلیج فارس به خود را جلب کند. «برانکو» هم بهعنوان یک مربی حرفهای به دنبال پیشنهاد چربتر است و این امری طبیعی است.

بر همین اساس کوچکترین تعللی پذیرفتنی نیست. وقتی «علی پروین» و «علی کریمی» به عنوان دو اسطوره پرسپولیس، «برانکو» را تأیید و روی تمدید قرارداد او تأکید میکنند دیگر حرفی باقی نمیماند.

از سوی دیگر به خود «برانکو» هم توصیه میکنم در پرسپولیس بماند. شاید کار در تیم ملی ایران راحتتر و حضور در کشورهای عربی از لحاظ مالی به نفع مرد کروات باشد؛ اما این پرسپولیس و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا میتواند انگیزه خوبی برای «برانکو» باشد. این مربی خودش هم میداند لیگهای عربی قابل اعتماد نیست و اولین باخت میتواند با اخراج او همراه باشد.

https://shoma-weekly.ir/GsoyxE