شهرستانها

معتهران پیشوای فکری کل کشور نیست

در این انتخابات بار دیگر ثابت شد دیگر تهران خط‌دهنده و پیشوای فکری کل کشور نیست و شاید مایه شگفتی تحلیلگران بین‌المللی شده است.
سید قاسم جودی ثانی، معاون سیاسی حزب مؤتلفه استان خراسان رضوی درخصوص نتیجه انتخابات تهران نوشت: با پیروزی لیست کامل اصلاحطلبان در تهران، ادعای مهندسیبودن انتخابات و تقلب کاملا منتفی شد و معاندین نظام یکی از بزرگترین سلاحهای تبلیغاتیشان علیه انقلاب را از دست دادند.

وی اشاره کرد: اتهام دخالت بیت رهبری در انتخابات به وضوح باطل گردید. تاریخ شهادت خواهد داد زمانی در شهری رهبری پاک وامین به مردم توصیه کرد، به سه نفر رأی دهند و بیگانگان بدسابقهای مردم را به عدم رأی به آنها دعوت نمودن ...

و چه مظلومانه فقط نظارهگر رأی مردم بود و به جز نصیحت هیچ دخالتی نمیکرد. چه شباهتی سیره ایشان با جد مظلومش علی‌‌‌(ع) دارد. شخصا از رأی تهرانیها به اصلاحطلبان مجلس یا آقای هاشمی ناراحت نیستم. اما از رأیندادن به حضرات یزدی و مصباح یزدی واقعا غمگین شدم.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه استان خراسان رضوی افزود: در این انتخابات بار دیگر ثابت شد دیگر تهران خطدهنده و پیشوای فکری کل کشور نیست و شاید مایه شگفتی تحلیلگران بینالمللی شده است. لیست مجلس شورای اسلامی اصولگرایان در تهران دارای کمترین طراوت و چهرههای جدید بود و برخی چهرهها حتی در شوراها ناموفق بودند. به نظر میرسد اصولگرایان در پرورش و معرفی نخبگان تازه نفس در سالهای اخیر کوتاهی کردند. در انتها به منتخبین مجلس در شهرستانها توصیه میکنم که همانند موکلینتان، تابوی زعامت نمایندگان تهران را بشکنید، دلیلی ندارد که حتما خطدهندههای عمده نمایندگان تهران باشند.

https://shoma-weekly.ir/tXOXF6