شهرستانها

معایب و نارسایی های جاده ای استان سمنان را برطرف کنید

در حوادث رانندگی استان سمنان که هموطنان زیادی جان خود را تاکنون از دست داده اند اگر بی احتیاطی های برخی رانندگان را جدا کنیم بخشی دیگر را شاید بتوان به حجم زیاد مسافرت به استان خراسان رضوی دانست لذا پلیس محترم راهور که همیشه در خدمات به مردم آماده به خدمت بوده و هست ، می طلبد عنایت بیشتری مبذول دارند.
حسن خرمیان با اشاره به صدمات جانی بیش از 200 نفر از مردم استان در طول 9ماه گذشته گفت: بروز و ظهور حوادث تلخ جاده ای در شهرهای استان سمنان دل هر انسانی را به درد می آورد.

وی افزود: ما از مسئولین مربوطه در بحث مسائل جاده ای می خواهیم تا تدابیری بیندیشند که این مصائب به حداقل و در نهایت به صفر برسد و دیگر شاهد این همه غم و اندوه استانی نباشیم .

خرمیان به انبوه تردد خودرو در استان اشاره و اظهار کرد: در حوادث رانندگی استان سمنان که هموطنان زیادی جان خود را تاکنون از دست داده اند اگر بی احتیاطی های برخی رانندگان را جدا کنیم بخشی دیگر را شاید بتوان به حجم زیاد مسافرت به استان خراسان رضوی دانست لذا پلیس محترم راهور که همیشه در خدمات به مردم آماده به خدمت بوده و هست ، می طلبد عنایت بیشتری مبذول دارند.

دبیر حزب موتلفه استان به آمار صادره از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر اشتغالزایی برای 900 نفر در استان اشاره و گفت: با عنایت به اینکه نرخ بیکاری در استان نرخ بالایی است، ضمن تقدیر از اقدامات مسئولین محترم سازمان مزبور، امیدواریم طرح های دردست اقدام مسئولین مربوطه هرچه زودتر به سامان برسد و بقیه بیکاران استان نیز هرچه زودتر کام شان شیرین شود.

https://shoma-weekly.ir/zqIUhE