شهرستانها

مطالبات رهبری در مورد فسادهای اقتصادی بر زمین مانده است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت‌‌: مطالبات رهبری در مورد فسادهای اقتصادی بر زمین مانده است.

 حجتالاسلام و المسلمین محمدعلی تابعی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در توصیه به رؤسای قوای سهگانه اظهار کرد‌‌: مقام معظم رهبری مطالباتی را در ارتباط با کنترل فساد اقتصادی در کشور نسبت به مسئولان نظام داشتهاند که تاکنون عملیاتی نشده است.

وی افزود‌‌: مسئولان در بازخورد این مطالبات نتوانستهاند نظر مقام معظم رهبری را جلب کنند و راهکار مناسبی برای آن پیدا کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه توصیه رهبری به مسئولان در موقعیتهای مختلف تازگی ندارد، یادآور شد‌‌: اختلاف در مسائل سیاسی امری طبیعی است اما در عرصههای کلان نباید به جای وارد شدن به مسائل و مشکلات کشور به اظهارنظر شخصی پرداخت.

تابعی گفت‌‌: پیروی از هوای نفس در این اختلافات به نفع نظام و کشور نیست و مردم نیز از این امور ناراضی هستند. وی تصریح کرد‌‌: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات کشور و مردم گام بردارند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اختلافات اخیر در شأن مسئولان قوا نبود، اضافه کرد‌‌: این اختلافات بازتابهای منفی در داخل و خارج کشور داشته است.

تابعی ادامه داد‌‌: رهبری توصیههایی در ارتباط با وحدت و انسجام مسئولان همیشه داشتهاند که باید بیشتر مورد توجه آنها قرار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/IJaySi