شهرستانها

مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی اجرایی شود

علی احمدنیا دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی به همراه جمعی از اعضای موتلفه اسلامی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: ما خود را موظف می‌دانیم به نظام کمک کنیم و همچنین به پیشرفت استان و مردم شریف منطقه کمک نماییم. و لذا آمادگی خود را جهت همکاری با استاندار اعلام می‌کنیم.

علی احمدنیا دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی به همراه جمعی از اعضای موتلفه اسلامی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: ما خود را موظف میدانیم به نظام کمک کنیم و همچنین به پیشرفت استان و مردم شریف منطقه کمک نماییم. و لذا آمادگی خود را جهت همکاری با استاندار اعلام میکنیم.

وی در ادامه عمل به اعتدال همراه با عدالت را کلید موفقیت دولت دانست که با این کار باید وحدت نیروهای دلسوز و پای کار نظام را فراهم کرد، رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات وحدت نیروهای دلسوز است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همچنین به خاطر تعامل دولت و مجلس در موضوع بودجه و تقدیم به موقع آن به مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و در ادامه همکاری دولت و مجلس را خواستار شد.

وی در ادامه توزیع سبد کالا را خوب دانست ولی اعلام کرد نحوه توزیع و دهکهای مورد نظر قابل قبول نبوده، مخصوصا که اولین قدم رفاهی دولت برای مردم بود که حساسیت ایجاد کرد. چالش پیشروی دولت را برنامه توزیع یارانه در مرحله دوم دانست که باید دقت بیشتری بشود تا حق به حقدار برسد و مشکل پیش نیاید.

احمد نیا در ادامه خواهان پیگیری مصوبات و پروژههای نیمه تمام دولت قبلی در استان شد و اعلام کرد درست نیست به خاطر تغییر دولت، وقت مسئولین به بگو مگوها که چقدر کار شده یا نشده یا درست بوده یا نبوده بگذرد. مردم استان نباید ضرر کنند و این پروژهها باید پیگیری شود.

وی یادآورشد: سفر مقام معظم رهبری در مهر ماه ۹۱ به استان نعمت بزرگی بود و مصوبات مهم و کلیدی و همه جانبهای برای آبادانی و فرهنگ این منطقه به دنبال داشت، لذا این مصوبات باید به جد پیگیری و اجرا گردد تا هم مردم بهرهمند گردند هم یاد و خاطره این سفر زنده بماند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: استاندار محترم نماینده عالی دولت جمهوری اسلامی در استان هستند نباید اجازه دهند دوستانشان ایشان را محدود و ارتباطشان را با مردم و افراد موثر در استان قطع نمایند و باید از افراد با تجربه در استان برای پیشبرد کارها استفاده کرد.

https://shoma-weekly.ir/mljnrU