اقتصاد

مشکل امروز جوانان ما بیکاری است/ ریشه فساد در دولتی بودن اقتصاد است

مشکل امروز جوانان ما بیکاری است. درصد بالایی از فارغ التحصیلان دانشگاه ها در کشور، فرصت اشتغال ندارند و این مسئله پیامدهای اجتماعی ناگواری برای جامعه ایران بهمراه داشته و باید به صورت ضرورت و با هر فوریت که شده برای کاهش نرخ بیکاری در کشور کاری کرد. م
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:کوچک سازی دولت، رسیدگی به معیشت مردم و تصویب قوانینی که بتواند بار اقتصادی دولت را کم کند، باید از مهم ترین اولویت های مجلس دهم باشد.

اسدالله عسگراولادی در گفت و گو با خبرنگار وب سایت خبری اتاق تهران، با تاکید بر اینکه اقتصاد از اولویت های مجلس دهم است گفت: کوچک سازی دولت، رسیدگی به معیشت مردم و تصویب قوانینی که بتواند بار اقتصادی دولت را کم کند، باید از مهم ترین اولویت های مجلس دهم باشد. مفاسد اقتصادی امروز ایران ناشی از دولتی بودن اقتصاد است و سر همه چیز به خزانه وصل شده.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: ایران در بین کشورهای جهان، از نظر رتبه سلامت اقتصادی، جایگاه خوبی ندارد و برای کاهش فساد اقتصادی در کشور که به نظر من ریشه آن در دولتی بودن همه چیز در ایران است، باید کاری کرد.

عسگراولادی گفت: نسل جوان و مشکلات آن ها، بطور حتم باید مورد توجه نمایندگان در مجلس دهم شورای اسلامی قرار بگیرد. مشکل امروز جوانان ما بیکاری است. درصد بالایی از فارغ التحصیلان دانشگاه ها در کشور، فرصت اشتغال ندارند و این مسئله پیامدهای اجتماعی ناگواری برای جامعه ایران بهمراه داشته و باید به صورت ضرورت و با هر فوریت که شده برای کاهش نرخ بیکاری در کشور کاری کرد. مردم مشکل دارند و مجلس دهم باید در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم گام بردارد.

https://shoma-weekly.ir/zJOwjG