شهرستانها

مشارکت مسئولان دولتی در جلسات حزبی زیبا نیست

برخی مسئولان دولتی در جلسات حزبی شرکت و سخنرانی می‌کنند که دون شأن دولتمردان جمهوری اسلامی است.
محمود الفت خطاب به وادادگان و دلدادگان غرب، اظهار کرد: آژیر قرمز جنگ نرم به صدا درآمده چرا خودتان را به خواب زده و نمیشنوید و شعار مرگ بر آمریکا را بی معنا میدانید.

دبیر استان همدان حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دلدادگان به غرب بدانند بچههای انقلاب در مقابل زیادهطلبیها و زورگوییهای جبهه کفر داخلی میایستند، گفت: تطهیر چهره منفور امریکا و ایادی داخلی آن از سوی روزنامههای زنجیرهای اصلاحطلب خیانت به مردم تلقی است و توصیه میکنیم از شخصیتسازی دروغین بپرهیزند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسئولان دولتی در جلسات حزبی شرکت و سخنرانی میکنند که دون شأن دولتمردان جمهوری اسلامی است.

وی خواستار مشخص کردن تکلیف دولتمردان یک بار برای همیشه با فتنه و عوامل فتنه شد و افزود: البته اصلاحطلبان داخل نظام که مدعی پذیرفتن قانون اساسی، نظام، فصلالخطاب بودن رهبری و ولایت فقیه هستند، متاسفانه 6 سال پس از فتنه 88 یک بار سران فتنه را محکوم نکردند و شاید در متون حقوقی آنها واژه فتنه تعریف نشده و دریافتی از این واژه ندارند.

وی با بیان این که باید حق را به مردم داد که معتقدند از انگلیس روباه پیر و امریکای جنایتکار تاکنون ضربهها خوردهایم، اظهار کرد: البته آنها عذرخواهی و اظهار پشیمانی نکردهاند که اگر هم میکردند توبه گرگ مرگ است، دیروز به نام محرومیت و امروز به نام محدودیت میخواهند ما را به جرمی که مرتکب نشدهایم، مجازات کنند.

وی خواستار هوشیاری در اجرای برجام شد و یادآور گشت: دشمن بر اساس توافق عمل نکرده و با تهدید راههای نفوذ برای آشوب و براندازی را زمزمه و برنامهریزی میکند.

وی تصریح کرد: آوردهها کالای مصرفی و لوکس بود و خروجی آن فقط نفت و چون صنعت ایران نوپاست استعمار را با ولع برای سرمایهگذاری جذب میکند چرا که ایران دارای انرژی ارزان، نیروی کار ارزان و منابع اولیه است و در صورت عدم مدیریت مسئله نفوذ پیش خواهد آمد.

وی با بیان این که اگر از این فرصت بهرهبرداری مناسب نکنیم به عنوان تهدید به ما آسیب میرساند، یادآور شد: یکی از مهمترین قسمت این کار سرمایهگذاری مشترک به شرط انتقال دانش فنی و تکنولوژی و همکاری با ایران است نه فقط از توان ایران در جهت کارهای ابتدایی بهره بگیرند. دبیر حزب مؤتلفه استان همدان ادامه داد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اجرای اصل 44 قانون اساسی و اتکا به ظرفیتهای داخلی و اقتصاد مقاومتی است که با واردات بیرویه و عدم حمایت از تولیدکنندگان داخلی سنخیتی ندارد.

وی با اشاره به جنایتهای عربستان در یمن بیان داشت: سکوت دنیا در مقابل شرارتها و هولوکاست عربستان در یمن تأسف بار است و کسانی که در مقابل هجمه ظالم به مظلوم سکوت میکنند خود شریک جنایات در به خون کشیدن بیگناهان و کشتار مردم هستند.

الفت افزود: امروز عربستان به عنوان کانون فتنه که دستش تا مرفق در خون شیعیان آلوده است، بیش از بیش منزوی شده و متأسفانه سران بیخرد عرب گلولهای علیه اسرائیل شلیک نکرده اما تن به برادر کشی مسلمانان دادهاند که به نفع اسرائیل رقم میخورد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه جریان فتنه برای انتخابات مجلس برنامهریزی دارد، گفت: آنها برای همه شهرستانها کاندیدا دارند و فعالیتهای خود را زودهنگام شروع کرده اند و برای انتخابات گیلان تلاش میکنند. ما مدعی این هستیم که جریان اصلاحات تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا هیچ نیروی اصولگرایی در استان دارای پست نباشد.

حسن کربلایی با اشاره به حضور انقلابیون در میانه عرصه تصریح کرد: ان شا الله جریان فتنه در همه جای کشور و استان مخصوصا در انتخابات های پیش رو با شکست سنگین مواجه خواهند شد و نمی گذاریم نا اهلان و نا محرمان به راحتی استان را تصاحب کنند.

وی با اشاره به سخنرای موسوی لاری در گیلان گفت: لاری در گیلان اعلام کرد ما باید تا زمانی که بازار داغ است به اهداف خود برسیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: ظرفیت اصلاح طلبی در کشور زیر ۸ درصد است؛ در اوج اصلاحات در این استان مردم گیلان بالای ۷۵ درصد به یک جریان دیگر رای دادند و دوره دوم دولت قبل این رقم افزایش یافت. بنده معتقدم اصلاح طلبان شانسی برای پیروزی در انتخابات آینده ندارند.

کربلایی با اشاره به اینکه انبوه بیکاری ها در حوزه جوانان و رکود اقتصاد و حل نکردن مشکل ازدواج و معضلات فرهنگی و اجتماعی، از محبوبیت آقای روحانی کاسته است؛ یادآور شد: اصلاح طلبان بهتر است به گیلان امیدی نداشته باشند.

وی تأکید کرد: آن کلیدی که اتومبیل اعتدال را روشن کرده و رقبا را کنار زده، هرگز در کارهای روزمره مردم نچرخید.

این فعال سیاسی استان با بیان اینکه مردم گیلان با فقر و تهیدستی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: جوانان بیکار، کشاورزانی همواره بدهکار، شرکت ها و کارخانجات ورشکسته و گرفتاری های دیگری که این دولت قرار بود آنها را برطرف کند، متاسفانه قادر به انجام این کار نشد.

https://shoma-weekly.ir/Oa6jgR