شهرستانها

مشارکت مردم در انتخابات عقب‌نشینی دشمنان را قطعی می‌کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان آبیک گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عقب‌نشینی دشمنان را از نظام اسلامی قطعی می‌کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان آبیک گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عقبنشینی دشمنان را از نظام اسلامی قطعی میکند.

 محمدحسین نصیری  در گفتوگو با فارس اظهار داشت: امروز دشمنان درصدد هستند تا با ایجاد دلسردی و ناامیدی در میان مردم و در نتیجه کمرنگ کردن حضور آنان در پای صندوقهای رأی، به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات به دشمنان ثابت میکنند که تا آخرین نفس در برابر دشمنان اسلام و نظام به ویژه استکبار جهانی ایستادهاند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با حضور پررنگ مردم در انتخابات علاوه بر دادن پاسخ قاطع به یاوهگوییهای دشمنان ایران اسلامی به مردم دنیا ثابت میشود که تهدیدات و توطئههای آنان، تنها شعار و طبل توخالی است.

نصیری اضافه کرد: شرکت در انتخابات آزمون بزرگ الهی و عمومی ملت ایران است که امید میرود مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات بتوانند نقشههای دشمنان ایران را نقش بر آب کرده، تیر آنان را به سنگ بزنند.

وی اذعان کرد: مردم ایران همواره مدافع آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و قدردان زحمات امام (ره) و خون پاک شهدا هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: به همین دلیل آنان با شرکت در انتخابات به دشمنان ثابت میکنند که دوستدار نظام، میهن و ولایت فقیه هستند و تا آخرین قطره خون خود وفادار نظام باقی میمانند.

نصیری اضافه کرد: در صورت حفظ وحدت و انسجام مردم و اطاعت محض از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، هیچگاه به نظام اسلامی آسیب نمیرسد.

نصیری ادامه داد: چنانچه نامزدها صداقت و خلوص نیت داشته باشند، خداوند جایگاه ایشان را در دل مردم قرار میدهد.

وی خدمت به مردم را ودیعهای الهی دانست و اضافه کرد: نامزدها باید امانتداران خوبی باشند و همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در راستای اهداف انقلاب باشد.

 

https://shoma-weekly.ir/oDHTJU