شهرستانها

مشارکت بالای مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است


قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان قم تأکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ذاکری در همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی که در موسسه طلوع مهر برگزار شد، تأکید کرد: از وظایف شرعی و ملی ما این است که علاوه بر حضور خودمان در انتخابات، اقوام و دوستان و مردم را هم برای حضور در انتخابات مجلس تشویق کنیم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: یک رأی در انتخابات در سرنوشت کشور و امنیت ملی ما موثر است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هر قدر حضور مردم در انتخابات باشکوه تر باشد دشمنان ناامیدتر می شوند.
ذاکری عنوان کرد: خط غرب و استکبار این است که مردم را از نظام جدا کنند زیرا وقتی مشارکت مردم زیاد شد اعتماد مردم به نظام را نشان میدهد و امنیت ملی کشور را بالا می برد.
عضو شورای مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری اضافه کرد: حضور در انتخابات رسالت شرعی و ملی و حق مردم و تکلیف آنان محسوب می شود و مجمع پیروان امام و رهبری نیز متشکل از تشکل های ۱۴ گانه است که در قم فعالیت دارد و از مردم می خواهد در انتخابات حضور داشته باشند.
ذاکری با بیان اینکه امروز قم به کارگاه سازندگی تبدیل شده، اظهار داشت: باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که در پیگیری امور استان و به خصوص در جذب بودجههای اختصاص یافته فعال باشند.
وی با بیان اینکه بحث آبادانی قم برای ما بسیار مهم است، تأکید کرد: باید نماینده فعالی انتخاب کنیم که برای استان دلسوز باشد و مسائل را پیگیری کند.

https://shoma-weekly.ir/vkWjRa