شهرستانها

مسلمانان در مقابل توطئه دشمنان نباید فقط تماشاگر باشند

مسلمانان باید در هر شرایطی نسبت‌به توطئه‌های دشمن آگاه باشند و با حفظ وحدت و انسجام با یکدیگر نقشه‌های دشمن را بشناسند و هیچ‌گاه در برابر سناریوهای دشمن تماشاگر نباشند؛ زیرا اگر تماشاگر باشند دشمن بیشتر نیرنگ و توطئه می‌ریزد.
محمدعلی تابعی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: هدف دشمنان اسلام بهویژه استکبار جهانی و مجموعه قدرتهای سلطهگر در دنیا تسلط بر منابع مادی و معنوی کشورهای اسلامی است.

وی افزود: در حال حاضر که اسلام در سرتاسر جهان در حال پیشرفت است و بیداری اسلامی کشورهای مسلمان و حتی کشورهای اروپایی را در بر گرفته و ندای اسلامخواهی در جهان بلند است، دشمن برای ازبینبردن این موج در دل کشورهای اروپایی و اسلامی هر روز دست به اقدامات جدیدی میزند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام نهتنها باعث ازبینرفتن اسلام و بیداری اسلامی نمیشود، بلکه بصیرت و آگاهی مسلمانان را بالا میبرد و در پیام رهبر انقلاب اسلامی به جوانان کشورهای اروپایی که روز به روز در حال آگاهی و شناخت نسبتبه اسلام هستند، بر این نکته تأکید شده است.

وی تصریح کرد: مکاتب غربی که اندیشههای غربگرایانه داشته و ریشه در مادیگرایی و دنیاپرستی دارند، هر مانعی را که بر سر راهشان است، بر میدارند که مهمترین عامل بر سر راه نفوذ قدرت این دولتها اسلام است و با کشیدن سناریوهای جدید میخواهند با اسلام و پیامبر مبارزه کنند.

این فعال سیاسی گفت: مسلمانان باید در هر شرایطی نسبتبه توطئههای دشمن آگاه باشند و با حفظ وحدت و انسجام با یکدیگر نقشههای دشمن را بشناسند و هیچگاه در برابر سناریوهای دشمن تماشاگر نباشند؛ زیرا اگر تماشاگر باشند دشمن بیشتر نیرنگ و توطئه میریزد.

https://shoma-weekly.ir/lCJBkC