شهرستانها

مسئولین استان باعث دلسردی و بی انگیزگی مردم نسبت به نظام نشوند

مبارزه جدی با مفسدین اقتصادی و سیاسی و فرهنگی از جمله موضوعاتی است که عدم پردازش به آن توسط مسئولین استان باعث دلسردی و بی انگیزگی مردم نسبت به نظام خواهد شد لذا ما از مسئولین استان و دولت محترم می خواهیم به معضلات اینچنینی رسیدگی کرده و نتایج آن را به مردم اعلان کنند.
محمود الفت دبیر حزب مؤتلفه استان همدان گفت: این روزها دیگر کار دولت آغاز شده تا اینکه با جدیت تمام به مسائل و انتظارات و مطالبات مردم پاسخگو باشد، مردم ماهم نشان دادند که در شعارهایشان در آستانه انتخابات چه می خواهند و به چه موضوعاتی توجه دارند لذا دولت وظیفه دارد به همه خواسته ها و امیدهای مردم که در سراسر کشور مطرح شد توجه بشود. وی که با خبرنگار هفته نامه "شما" سخن می گفت، اظهار کرد: حقوق بگیران استان همدان معمولا از اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند لذا عدالت اقتصادی در حقوق کارگران و کارمندان اعم از شاغلین و بازنشستگان از الزاماتی است که باید دولت جدید به آن بپردازد.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان رسیدگی به جرایم مفسدین اقتصادی و سیاسی را مهم دانست و عنوان کرد: مبارزه جدی با مفسدین اقتصادی و سیاسی و فرهنگی از جمله موضوعاتی است که عدم پردازش به آن توسط مسئولین استان باعث دلسردی و بی انگیزگی مردم نسبت به نظام خواهد شد لذا ما از مسئولین استان و دولت محترم می خواهیم به معضلات اینچنینی رسیدگی کرده و نتایج آن را به مردم اعلان کنند.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به افرادی که در اثر محرومیت های عدیده به حاشیه های شهر پناه برده اند و نیز عده ای هم که در مناطق محروم زیست می کنند ، ازجمله چیزهایی است که باید به آنها توجه ویژه بشود. وی همچنین توجه مسئولین استان را به کمبودهای آب شهری جلب و نسبت به کمبود آب اعم از شرب و نیز آب کشاورزی هشدار داد.

محمود الفت در خاتمه با یادآوری عمل نمودن به قول های داده شده در ایام تبلیغات انتخاباتی گفت: رعایت اصل ساده زیستی مسئولان در زندگی خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی ، پایبندی به قانون اساسی و اطاعت از رهبری نظام در بدنه دولت، توجه به شایسته سالاری در انتخاب مدیران از وزرا گرفته تا مدیران رده پائین و همچنین اتکا و حمایت از تولیدات داخلی و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی ، مورد انتظار مردم همدان هست که ما امیدواریم دولت دوازدهم به نحو شایسته در این موارد گام های جدی بردارد.

https://shoma-weekly.ir/sjciPL