شهرستانها

مسئولان عامل به وصایای شهدای مؤتلفه در برابر استکبار باشند

شهدای انقلاب اسلامی برای احیای دین و ارزش ها از تمام هستی خود گذشتند بنابراین بر مردم و مسئولان است که با عمل به وصایای آنها در عمل مدافع انقلاب و نظام در برابر هجمه استکبار باشند.
یادمان شهدای موتلفه اسلامی (شهیدان امانی ، بخارایی ، نیک نژاد و هرندی)

26 خردادماه با حضور جمعی از مردم و مسئولان در یزد برگزار شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان یزد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به اهمیت ایثار و مقاومت در برابر دشمنان از صدر اسلام تاکنون اشاره و افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون های مطهر شهدا و ایستادگی ملت توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

حسن ملک پور افزود: شهدای انقلاب اسلامی برای احیای دین و ارزش ها از تمام هستی خود گذشتند بنابراین بر مردم و مسئولان است که با عمل به وصایای آنها در عمل مدافع انقلاب و نظام در برابر هجمه استکبار باشند.

وی بیان کرد: همبستگی ملی تمام سلایق سیاسی و همکاری با مسئولان برای خدمت به مردم نیاز ضروری است و هرگونه بی تفاوتی و کوتاهی در قبال انقلاب اسلامی و خون شهدا گناهی نابخشودنی است. ملک پور افزود: همه احزاب و گروه های سیاسی باید با درک شرایط جامعه و منطقه بسیار با بصیرت و با تکیه بر ارزش های انقلابی و دینی برای تحقق اهداف نظام اسلامی و اوامر مقام معظم رهبری بکوشند. 26 خرداد ماه سالروز شهادت شهیدان امانی ،بخارایی ، نیک نژاد و هرندی است که به خاطر مخالفت با کاپیتولاسیون به شهادت رسیدند.

https://shoma-weekly.ir/1x2rQg