شهرستانها

مسئولان شهرستان‌ها فعالیت‌های خود را صادقانه گزارش دهند

مسئولان با انجام مصاحبه‌ها و بیان واقعیت‌ها مردم را در جریان امور قرار دهند ولی ظاهرا مصاحبه‌گریزی و خبرنگارهراسی در نزد برخی از مسئولان شهرستان نهادینه شده است. چه اشکالی دارد که مسئولان دولتی با گذاشتن نشست‌های خبری فعالیت‌های خود را صادقانه گزارش دهند.
سیدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گلستان درباره انتظارات از دولت و مجلس گفت: عملیاتیکردن اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات مردم از این دو نهاد است. متأسفانه هنوز حرکت قابل توجهی در عمل به اقتصاد مقاومتی دیده نشده است.

از دولت انتظار داریم که نسبتبه این مسئله توجه جدی داشته باشد واردات بی رویه و توجه به خرید کالای خارجی از طرف مردم با اقتصاد مقاومتی منافات دارد که البته دولت باید زمینه حمایت و خرید کالاهای تولید داخل را فراهم کند.

از دیگر مطالبات مردم از دولت و مجلس این است که با هرگونه فساد بهویژه فساد اقتصادی مبارزه کنند. البته باید توجه داشت که مبارزه در حرف نباشد. سخنان بدون سند حل مشکلات جامعه را در پی ندارد؛ بلکه فرافکنی بر ناتوانی در عمل به وعدههای داده شده است.

وی در پایان متذکر گردید که امیدواریم مسئولان با انجام مصاحبهها و بیان واقعیتها مردم را در جریان امور قرار دهند ولی ظاهرا مصاحبهگریزی و خبرنگارهراسی در نزد برخی از مسئولان شهرستان نهادینه شده است. چه اشکالی دارد که مسئولان دولتی با گذاشتن نشستهای خبری فعالیتهای خود را صادقانه گزارش دهند.

https://shoma-weekly.ir/gtcWWJ