شهرستانها

مسئولان دولتی اراده‌ای برای رفع آلام مردم ندارند

نمایندگان مجلس معتقدند بسیاری از متولیان امر در دولت از تمام ظرفیت‌های خود در جهت کاهش آلام و رنج‌های مردم استفاده نمی‌کنند، کما اینکه این باور را در بسیاری از طبقات مختلف اجتماعی هم مشاهده می‌کنیم و این در حالی است که اگر مسئولان دولتی اراده کنند و تمام ابزارهای در اختیار خود را بکار بگیرند، می‌توانند شرایط زندگی سهل‌تر و مناسبتری را برای مردم فراهم کنند.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی و توجه به استفاده از ظرفیت نیروی کار ایرانی از دغدغه‌های اصلی تمام نمایندگان این دوره از مجلس است از بی‌تفاوتی مسئولان دولتی نسبت به وضعیت اقتصادی مردم انتقاد کرد.

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی، اشتغالزایی، کاهش تورم، افزایش قدرت خرید و توجه به استفاده از ظرفیت نیروی کار ایرانی از دغدغه‌های اصلی تمام نمایندگان این دوره از مجلس است، گفت: مجلس ورود خوبی برای پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور داشته است، کما اینکه وزرای مربوطه را احضار کرده و با آنها جلسات تخصصی برگزار کرده است.

نمایندگان مجلس رفع مشکلات اقتصادی را مهمترین رسالت خود می‌دانند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای، ادامه داد: البته در این ماه اول که مجلس تازه تشکیل شده است، هنوز در این حوزه خروجی قابل قبولی را شاهد نیستیم و مردم هم حق دارند که نگران باشند و ما هم وظیفه داریم که برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها ورود جدی داشته باشیم، کما اینکه پیگیری این مهم بعد از آغاز به کار مجلس نیز در دستورکار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بی‌تردید نمایندگان در قالب طرح سوال، استیضاح، تذکر و سایر ابزارهای نظارتی که در اختیار دارند برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام خواهند کرد. چرا که آنها از این مجلس انتظار دارند که مشکلاتشان را کاهش دهد.

مسئولان دولتی اراده‌ای برای رفع آلام مردم ندارند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به وضعیت بازار خودرو و مشکلاتی که مردم در این حوزه با آنها مواجه هستند، یادآور شد: قیمت خودرو برای چند روز کاهش پیدا کرد، اما مجدد شاهد سیر صعودی قیمت خودروها هستیم تا جاییکه در برخی موارد از دوران پیک گذشته هم عبور کرده‌اند، بنابراین نمایندگان وظیفه دارند که مشکلات این بخش را رفع کنند، هرچند آنها هم در برخورد با مسئولان اجرایی با محدودیت‌هایی مواجه هستند و در این شرایط تنها می‌توانند با استفاده از ابزارهای قانونی آنها را مجاب کنند که تلاش بیشتری برای کنترل بازار داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نمایندگان مجلس معتقدند بسیاری از متولیان امر در دولت از تمام ظرفیت‌های خود در جهت کاهش آلام و رنج‌های مردم استفاده نمی‌کنند، کما اینکه این باور را در بسیاری از طبقات مختلف اجتماعی هم مشاهده می‌کنیم و این در حالی است که اگر مسئولان دولتی اراده کنند و تمام ابزارهای در اختیار خود را بکار بگیرند، می‌توانند شرایط زندگی سهل‌تر و مناسبتری را برای مردم فراهم کنند.

https://shoma-weekly.ir/cbI4zm