شهرستانها

مسئولان با اظهارات نادرست اسباب سوءاستفاده دشمن را فراهم نسازند

دبیر حزب‌موتلفه اسلامی استان مرکزی در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیش‌رو گفت:به همه چهره‌ها و بلندگوهای داخلی هشدار می‌دهیم که از فتنه‌گران گذشته عبرت بگیرند و بدانند که ملت و نظام با کسی عقد اخوت نبسته است.
دبیر حزبموتلفه اسلامی استان مرکزی در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیشرو گفت:به همه چهرهها و بلندگوهای داخلی هشدار میدهیم که از فتنهگران گذشته عبرت بگیرند و بدانند که ملت و نظام با کسی عقد اخوت نبسته است.

نادر مقدسی افزود:هشدار مقام معظم رهبری به کسانی بود که در داخل با بیتوجهی از واژه انتخابات آزاد استفاده میکنند.افرادی که در داخل از واژه انتخابات آزاد استفاده میکنند باید مراقب باشند و به هشدار مناسب مقام معظم رهبری توجه کنند.تاکنون انتخابات متعددی در کشور برگزار شده که همه آن سالم بوده است؛ بعضاً در انتخابات ایران، یک دولتی انتخابات را برگزار کرده که دولت مخالفش پیروز شده است.مسئولان باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و با اظهارات نادرست اسباب سوءاستفاده آنان را فراهم نسازند.

وی در رابطه با طرح پیشنهادی بشار اسد به منظور پایان دادن به بحران سوریه گفت: طرح سه مادهای بشار اسد با توجه به واقعیتها سوریه ارائه شده است چون در سوریه مردم از منافع ملی و تمامیت کشور و نظام سیاسی  خودشان دفاع میکنند.کسانی که هم اکنون میجنگند اغلب گروههای تروریستی غیرسوری هستند و وجود حدود سی و پنج هزار غیرسوری در بحران سوریه نشان میدهد که بحث مطالبات سیاسی ملت نیست، بلکه بحث مداخله در امور سوریه است.وی افزود: با توجه به شرایط موجود و این واقعیتها ، مردم و دولت سوریه تسلیم نخواهند شد.

 همانطور که میدانید معارضین از طرف کشورهای معاند سوریه و غربی تقویت و مسلح میشوند بنابراین نتیجهاش را چنانچه مشاهده میکنید کشتار مردم و قتلعام مردم بیگناه است.دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تأکید کرد:آنچه را که بشاراسد ارائه کرده است براساس محوریت راه حل سیاسی به جهت منافع ملت است و این طرح در مقابل راهحل نظامی است که غربیها و صهیونیستها دنبال میکنند و به ضرر ملت سوریه است.

مقدسی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندییارانهها گفت: مجلس تا تفریغ بودجه سال 90 را در مورد اجرای فاز اول هدفمندی یارانهها نداند، نمیتواند در مورد اجرای فاز دوم تصمیمگیری کند. هرگونه اظهارنظر هم از سوی مجلس و هم از سوی دولت بدون عنایت به تفریغ فاز اول نمیتواند مسموع باشد.وی افزود:هدفمندی یارانهها از معدود سیاستهای مهم اقتصادی بود که اکثریت قریببهاتفاق نخبگان کشور بر سر انجام آن اتفاق نظر داشتند. تنها محور مورد اختلاف نحوه اجرای آن بود. آمادهسازی بستر لازم برای صیانت از تولید از صنعت کشور طبق قانون تا قبل از اجرای هدفمندی یارانهها متأسفانه فراهم نشد و در اجرای آن نیز به تکلیف قانونی مربوطه در حمایت از تولید توجه لازم بهعمل نیامد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانهها مشروط به ایجاد ثبات اقتصادی و بررسی نتایج حاصل از اجرای مرحله اول و تکمیل اجرای قانونی این فاز و انجام کامل تعهدات از جمله تعهدات بخش تولید و سنجش نقاط قوت و ضعف آن با مشارکت کارشناسان مستقل برای استفاده در مرحله دوم است.

https://shoma-weekly.ir/i8uwsf