شهرستانها

مرکز هسته‌ای مریوان یک توهم شیطنت آمیز است

وی در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه یک مرکز هسته‌ای در مریوان وجود دارد افزود: این موضوع صحت ندارد و ما این را فقط یک شایعه می‌دانیم و تصور می‌کنم دشمن با طرح این مسئله قصد شیطنت دیگری دارد. لذا شنیدیم که کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هم در این خصوص اشاره به بلامانع بودن بازدید آژانس از مریوان کرده است.
جلیل مهدی عراقی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کردستان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم هوشیاری امت اسلام در برابر تکفیریها و نیز داعش گفت: برادران اهل تشیع و تسنن با علاقه و انگیزه ضد استکباری در استان کردستان و با هوشیاری تمام در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز ایستادهاند و همگی پشت سر ولی امر خود در یک صف واحد به مقابله با استکبار جهانی خواهیم پرداخت.

وی همچنین در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه یک مرکز هستهای در مریوان وجود دارد افزود: این موضوع صحت ندارد و ما این را فقط یک شایعه میدانیم و تصور میکنم دشمن با طرح این مسئله قصد شیطنت دیگری دارد. لذا شنیدیم که کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هم در این خصوص اشاره به بلامانع بودن بازدید آژانس از مریوان کرده است.

https://shoma-weekly.ir/jbFTOV