زنان

مرکز امور زنان نیازمند بانویی کاربلد است

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان و عضو شورای مرکزی حرب موتلفه از نبود خانم های توانمند و مجرب در کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور گله کرد.
 فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را در خصوص حضور نداشتن بانوان باسابقه و مجرب در کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور منتخب اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به شعار اعتدال آقای روحانی و سخنان روز مراسم تحلیف پیرامون بانوان و احیای حقوق آنها در جامعه انتظار می رفت رئیس جمهور منتخب توجه بیشتری به حضور زنان در کابینه می کردند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه به زحمات ارزشمند بانوان در طول 34 سال انقلاب اسلامی اشاره کرد  و گفت:بانوان در طول 34 سال انقلاب اسلامی نقش بی نظیری در حفظ نظام ایفا کرده اند و امید است آقای روحانی با بکارگیری خانم های توانمند و مجرب و باسابقه نظیر دکتر مرضیه وحید دستجردی از نقش زنان در دولت به خوبی استفاده کنند.
عضو فراکسیون زنان در ادامه با اشاره به مرکز امور زنان و خانواده بیان داشت: این مرکز احتیاج به بانویی کاربلد و باتجربه دارد نه فردی که آشنایی لازم را با این امر خطیر نداشته باشد.وی یادآور شد دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است و جامعه بانوان منتظر معرفی بانویی با تجربه و باسابقه از سوی دکتر روحانی برای احراز مسئولیت در مرکز امور زنان و خانواده می باشد.
وی در پایان به جلسه امروز اصولگرایان رهروان ولایت با وزاری پیشنهادی دولت اشاره کرد و گفت: در این جلسه وزرای پیشنهادی برنامه های خود را تشریح کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند و اکنون باید دید هر کدام از وزرا چه تعداد از آراء نمایندگان مجلس را کسب می کنند.

https://shoma-weekly.ir/xnP7II