شهرستانها

مردم کارنامه نامزدها را ارزیابی خواهند کرد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال بختیاری از آغاز فعالیت های زودهنگام برخی از طرفداران احمدی‌نژاد و نیز اصلاح طلبان در سطح استان و تلاش برای تغییر فضای انتخاباتی به نفع جناح خود خبر داد و افزود: مشاهدات عینی نشان از غلبه فعالیت‌های انتخاباتی افرادی در استان دارد که به صورت انفرادی فعال شده‌اند و اغلب دارای گرایشات فکری و سیاسی اصلاح‌طلبی هستند.
مراد کاظمی گفت: مردم استان در انتخابات آتی به نامزدهایی اقبال خواهند کرد که عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته باشند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال بختیاری از آغاز فعالیت های زودهنگام برخی از طرفداران احمدینژاد و نیز اصلاح طلبان در سطح استان و تلاش برای تغییر فضای انتخاباتی به نفع جناح خود خبر داد و افزود: مشاهدات عینی نشان از غلبه فعالیتهای انتخاباتی افرادی در استان دارد که به صورت انفرادی فعال شدهاند و اغلب دارای گرایشات فکری و سیاسی اصلاحطلبی هستند.

کاظمی با بی فایده دانستن جوسازی ها و تبلیغات زودهنگام، خاطرنشان کرد: افراد ذیصلاح کاندیداتوری مجلس آینده بدانند نتیجه عملکردشان در رایگیری آینده موثر خواهد بود. اگر توانستهاند در گره گشایی از مردم استان کهگیلویه موفق باشند و اگر گامهایی در این راستا برداشته باشند، طبیعی است که آراء مردم شهرکرد و دیگر شهرستانها را در استان به سمت خود جلب خواهند کرد و حتی نیازی هم به تبلیغات آنچنانی نیست؛ در غیر این صورت مردم به آنها هیچگونه اقبالی نخواهند کرد.

https://shoma-weekly.ir/muKMVV